pondělí 11. listopadu 2013

L'Oréal - triple active denní krém

Většinou když zkouším a používám krém, dávám mu poměrně dlouhou dobu na to aby se projevily účinky. Tento denní krém od L'Oréalu jsem používala okolo dvou měsíců, a nyní už můžu říct co se mi na něm líbí a co ne. Hledala jsem nějaký denní krém, který bude hydratovat a velice přijatelné by pro mně bylo i SPF. Když jsem se procházela drogerií, okouzlil mně L'Oréal svými krásnými krabičkami a sliby. Vybrala jsem si krém z řady Triple Active pro normální a smíšenou pleť. Má pleť je převážně normální, ale když nastanou problémy tak se řadí možná do té smíšené, proto si myslím že jsem  vybrala dobře. 

Po vyndání krému z krabičky mně okouzlilo jeho balení, líbí se mi, je jednoduché a bytelné (skleněná dózička s plastovým víčkem). Parfemace se mi také celkem  líbila, taková čistá květinová vůně, ovšem ta se pak stala kamenem úrazu. Konzistence je víc vodovitá a řidší. Krém slibuje že pleť bude rozjasněná, hydratovaná a chráněná před UV zářením, navíc se má prý rychle vstřebávat! Nastalo ráno a já byla celá natěšená až krém vyzkouším. V takové normální vrstvě jsem ho nanesla na obličej a čekala až se vsákne... ano čekala jsem asi 20minut a krém byl stále stejný jako při nanesení. Nevím jak Vy, ale pro mně je výhodnější denní krém který se rychle vsákne, protože si myslím že ráno je každá volná minuta dobrá, místo toho aby jste čekaly kdy se Vám krém vsákne a jste nemohli pokračovat. Takže to byl první problém, druhý problém nastal když jsem se pokoušela krém víc rozmazat. Stalo se to, co se mi ještě nikdy s žádným krémem nestalo, začal žmolkovat. Nevím jestli to znáte, ale pokud jo určitě chápete jak je to nepříjemné. V tu chvíli jsem nevěděla co dělat, krém rozžmolkovaný na malé částečky po celém obličeji a mne  napadlo jediné - odlíčit se.


Druhý den jsem krém nanesla v menší vrstvě, doba vstřebání byla nepatrně nižší. Bála jsem se jen o obličej zavadit aby zase nezačal žmolkovat. Na krém jsem nanesla podkladovou bázi, a krém s bází začal opět ten stejný problém. Šíleně mně to zklamalo, protože jsem se na ten krém těšila. Když už se mi podařilo krém nanést aniž bych měla cucky na obličeji, tak musím říct že opravdu hydratoval. Bohužel další pozitiva jsem nenašla, pleť nebyla ani nějak rozjasněná. I přes to jsem krém používala dál a každé ráno jsem se snažila ho na pleť nanést v nějaké formě, v které by "vydržel". Dalším negativem je to, že krém poměrně lepí. Po delší době mi začala vadit jeho parfemace, a nyní mám na ní úplnou averzi! Krému za ty dva měsíce zmizelo minimálně, ale popravdě, k čemu je krém když nic nedělá a z jeho vůně se Vám dělá špatně?


Na to, že krém není vůbec hutný, tak se vstřebává šíleně dlouho! Celkově můžu říct že mně tenhle krém zklamal, stojí maximálně do 200kč a kromě hydratace neumí nic výjimečného. Nyní zkouším krém který je o 100kč levnější a je daleko lepší, ale o tom uslyšíte až později.  Krém na oficiálních stránkách naleznete zde. Za sebe tento krém tedy nedoporučuji.

+ hydratace, přijatelná cena
- doba vstřebávání, lepivý film, žmolkování, parfemace

Žádné komentáře:

Okomentovat