čtvrtek 7. listopadu 2013

M.A.C - Dazzle lipstick, Glaringly hip

Poslední dobou se tu objevuje jen pečující kosmetika a proto bych to dnes chtěla napravit rtěnkou od M.A.C. Dostala jsem jí jako dárek, a poprvé když jsem uviděla odstín tak jsem se trochu zalekla, protože jsem absolutně nečekala tak tmavou barvu. Představovala jsem si jí na sobě, ale bála jsem se že na mně bude až moc tmavá. Podle toho co jsem se dočetla, patří tahle rtěnka do kategorie Dazzle, pro které je specifické velké množství třpytek.

Černé balení s logem firmy je zde klasikou, líbí se mi to více než nějaké přeplácené obaly z důvodu toho aby lidské oko upoutaly. Bytelné balení a víčko které se vždy dobře zavře. Barvu bych popsala jako tmavě hnědo-červenou s třpytkami, které ale po nanesení nejsou tak výrazné jak jsem si myslela že budou. Konzistence je krémová a velmi dobře se roztírá. Pigmentace je opravdu špičková. Rtěnka nevysušuje rty a naopak vypadají a jsou vláčné. Výdrž se pohybuje okolo 3hodin s neustálým mluvením, jídlem, pitím a podobně.



Výdrž rtěnky můžeme ještě prodloužit použitím tužky, což bych řekla že u těchto tmavších odstínů se vyplatí si jí pořídit. Nemusíte se bát že by vám zalézala do vrásek rtů. I když tato rtěnka obsahuje hodně třpytek, na konečném výsledku to není tak strašné. Tento odstín je na mně celkem odvážný, proto si moc netroufám si ho vzít na celý den, maximálně jen na nějaké večerní akce. Musím podotknout že tahle rtěnka respektive odstín, opticky bělí zuby.


Na fotkách je to spíš taková červená, ale ve skutečnosti je to tmavší hnědo-červená, proto přikládám ještě jednu fotku s různými variacemi světla. Cena rtěnky je okolo 500kč.
Vlevo: 1 vrstva, Vpravo: 2 vrstvy

Máte nějaké zkušenosti s rtěnkami od Macu? Jaká je vaše oblíbená?

Žádné komentáře:

Okomentovat