sobota 23. listopadu 2013

Neuvěřitelné se stalo skutečným - Catrice stíny na oči

Poslední dobou není moc dní, kdy by člověk měl dobrou náladu a radoval se z maličkostí. Ovšem po nějakém tom stereotypu nám sám pán osud nadělí onu příjemnou situaci, dárek či něco jiného. Mně se tento zázrak pro zlepšení dne stal právě dnes, a o ten bych se s Vám chtěla podělit.
Dopoledne jsme jeli s přítelem nakoupit nějaké jídlo na víkend do jednoho obchodního centra, a jelikož jsem včera zahlídla v drogerii DM nový posilující odličovač očí 2v1 od Garnieru (mimochodem, je to novinka v DM jí mají asi dva dny a ani na webu není k sehnání obrázek, proto přikládám foto ZDE aby jste věděli jak tenhle odličovač vypadá, brzy o něm také uslyšíte) , plánovala jsem si ho tam koupit. Zrovna jsme stáli ve frontě před pokladnou a mně napadlo že si půjdu mezitím koupit ten odličovač od Garnieru do Rossmana. Protože jsem nechtěla zdržovat tak jsem rychle proběhla kolem regálů a hledala jen tu jednu věc, bohužel bez úspěchu, nikde jinde než v DM jsem ten odličovač neviděla. Tak jsem zklamaná šla směrem k východu, míjela jsem stojánek kde je vždy pár zlevněných produktů a letmo jsem viděla nápis "29kč", podívala jsem se tam a co nevidím! Nádhernou paletku od Catrice! Šla jsem k pokladně a ptám se paní prodavačky jestli tahle paletka opravdu stojí 29kč, a ona se na mne usmála a řekla že ano. Zaplatila jsem, poděkovala a s úsměvem na tváři a paletkou v ruce jsem odcházela za svým přítelem. Byla a jsem, z ní tak nadšená že se na ní neustále musím koukat. Schoda okolností je že obsahuje dva modré stíny, a dnes jdu zrovna na oslavu kde je téma "modrá"... že by osud? :-)

Na stránkách Catrice jsem zjistila že se jedná o paletku z limitované kolekce Hip Trip která se u nás objevila v červnu. (více zde)
Pro více obrázků klikněte na celý článek.

Mně tahle paletka opravdu okouzlila, ale nejen svou nízkou a směšnou cenou. Sice je plastová ale je dost bytelná na rozdíl od jiných paletek z drogerie. Ten opravdu krásný design si mně získal.


Po otevření na Vás vykoukne štěteček který má na druhém konci houbičku. Při SOS situaci se s ním nalíčíte úplně v pohodě, takže si nemyslím že by Catrice štětce byly nějak špatné, ba naopak můj první štětec na pudr byl právě od Catrice a mám ho to teď, mám ráda syntetická vlákna takže mi celkem vyhovuje.


Stíny jsou tak středně máslovité, ale trochu práší. Pigmentace je u těch prvních tří světlých odstínů slabší ale pak ty ostatní jsou o něco lepší, obzvlášť poslední tmavě modrá mi přijde celkem slušná. 


Ještě posledních pár obrázků pro pokochání se balením.



Neberte to prosím jako recenzi, spíš takový "návod" jak se těšit z maličkostí. Přeju vám krásný zbytek víkendu a dobrou náladu.
Budu moc ráda když mi dáte vědět, jestli se Vám stalo také někdy něco podobného :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat