pondělí 25. listopadu 2013

Nivea - regenerační noční krém

Není to dlouho, kdy jsem nepoužívala na noc žádný krém - a to byla chyba, protože v noci během spánku se pleť dokáže s nějakým tím pomocníkem rychleji uzdravit a zlepšit. Jednoho dne jsem se rozhodla si naplánovat/udělat takovou tu správnou denní rutinu a proto jsem hledala nový denní a noční krém. Denním krémem se pro mně stal L'Oréal - triple active (recenzi najdete zde), který mně ale zklamal a nyní ho už vystřídal jiný adept. Noční krém jsem si vybrala od Nivei, byla to spíš taková náhoda a o tom bych Vám chtěla dnes něco povědět. 


Niveu známe snad každý, ale málo kdo ví že firma je stará více jak 100let. Od malička si pamatuji že jsme ji používali celá rodina, a taky to tak zůstalo do dnes. V koupelnách máme každý krémy od této značky a klasikou je hutnější krém v modré kovové krabičce. Zpátky do současnosti k mému nočnímu pomocníkovi. Začnu klasicky balením, krém je ve skleněné dózičce s plastovým víčkem, sice to sklo přidává na váze ale je to aspoň bytelné. Modrá je zde klasikou a celkově na mně toto balení působí líbivě. Jak to tak u nočních krémů bývá, je i tento poměrně hutný. Parfemace je nevýrazná, až skoro žádná, je těžké ji popsat. Příjemně se roztírá a hlavně nežmolkuje.


A co Nivea slibuje? Díky vitamínu E bude pleť svěží a odpočatá, provitamín B5 se postará o přirozenou regeneraci během noci a navíc Vám může krém zaručit úžasnou hydrataci. Já krém nanáším každý večer v přiměřené vrstvě, a ráno když se probouzím je má pleť neuvěřitelně vláčná a hydratovaná. Všimla jsem si také toho že lépe hojí pupínky, možná bych mohla říct že i rychleji. Před pár týdny jsem měla pleť díky změnám počasí opravdu suchou až se mi začali tvořit suché flíčky, po používání tohoto krému jsem za pár dnů měla pleť zase jako dřív, ba i hezčí. Nyní nemám žádné problémy (musím zaťukat). Krém jsem používala dva měsíce a zbývá tam asi 3/4, takže skoro vůbec neubývá. Musím říct že jsem si vybrala opravdu dobře a jsem s tímto krémem moc spokojená, pokud máte normální až smíšenou pleť myslím si že by Vám mohl stejně vyhovovat jako mně. Cena se pohybuje okolo 150kč, což si myslím že vzhledem k účinkům je minimum.
+ rychle regeneruje, pleť je vláčná, hydratovaná
- nic



Žádné komentáře:

Okomentovat