neděle 29. prosince 2013

SPOTŘEBOVÁNO za Prosinec 2013

Musím se přiznat že založit tuhle rubriku a napsat článek na toto téma mi v hlavě leželo hodně dlouho, neustále jsem přemýšlela zda to má a nemá cenu. Nakonec vidíte jak jsem se rozhodla, tenhle článek SPOTŘEBOVÁNO je první a zároveň poslední tohoto názvu v tomto roce 2013. Tak doufám že se Vám bude líbit :-) Ze začátku tu nebude asi moc zajímavých věcí, protože né každý měsíc vypotřebujete všechno co aktuálně používáte. Už teď vím že se tu hodně budou objevovat produkty jako jsou sprchové gely, šampóny, pleťové vody nebo třeba pasty na zuby protože to jsou jedny z věcí které člověk prostě používá každý den pravidelně.
Pro větší zobrazení obrázku, stačí na něj kliknout.


Balea - antibakteriální pleťová voda, doma už jí mám asi 2-3 roky protože jsem jí používala v období když jsem měla na obličeji akné. Co si tak vzpomínám tak žádný zázrak to nebyl, odličovala jsem si s ní make up ale že by hojila akné to ne. Celá tahle řada mi nějak nevoní, jsem ráda že už jí můžu vyhodit. Myslím že stojí okolo 50kč. Znovu si jí nekoupím.
Dermacol - satin make up base (zde) je zatím má neoblíbenější báze. Myslím že v drogériích tohle 30ml uvidíte jen zřídka, proto jsem jí kupovala přes origo dermacol stránku. Vyhladí pleť, líp se pak na ní make up nanáší a má tak i vyšší výdrž. Mám jí ještě v 15ml verzi ale uvažuji o koupi nějaké jiné abych mohla to porovnat, konkrétně uvažuji o bázi od Inglotu.
Biosilk - silk therapy, vím že se opakuji ale je to snad jediný účinný přípravek na vlasy jaký jsem vyzkoušela. Tyto lahvičky o obsahu 15ml mám ještě v zásobě za což jsem jedině ráda. Recenze zde. Rozhodně si to znovu koupím.
Balea - peel off masku bych zvolila za nejlepší masku právě od Balei. Vyzkoušela jsem všechny jejich masky a tato mi nejvíce vyhovuje svými účinky a hlavně tím že je slupovací. Pleť je po ní zklidněná a hebká. Na obrázku výše si můžete všimnou dvou oranžových masek, obě dvě jsou stejné jen jedna je v novém obale a druhá ve starém. Znovu si jí koupím.
Balea - maska s výtažky z mrtvého moře, tuhle masku jsem jeden čas měla opravdu ráda a kupovala jsem si jí už několikrát, ale teď jak přišly nové obaly tak přišlo i nové složení? Nejspíš jo protože maska je úplně jiná než byla. Dříve to bylo takové "bahínko" a vyhovovala mi, ale teď je to jen zbarvená krémová maska. To by mi ani tak nevadilo, ale po té nové receptuře jsem měla pleť jak v ohni. Strašně mě pálila už od první chvíle a poté se objevilo začervenání po celém obličeji. Ne, ne už si jí nikdy nekoupím. 


Orifmale - tělový peeling s malinami a mátou jsem dostala v sadě jako dárek. Peeling byl moc příjemný, obsahoval středně velké částečky a příjemně voněl, ale sama si ho znovu nekoupím, asi 120kč
Dove visiblecare sprchový gel má opravdu zvláštní konzistenci, je to víc krém než gel ale přesto to nedokážu správně popsat. Dobře se roztírá ale vůbec nepění, překvapil mně svou hydratací ale zase nemůžu říct že by to bylo dlouhodobé.
Avon - sprchový gel s granátovým jablkem a mangem je něco, co opravdu úžasně voní. Vůbec se mi nechtělo ho vypotřebovat, ale pocit že neskladujete ale vypotřebováváte je daleko lepší. Pění tak normálně a dobře se roztírá. Cena se pohybuje okolo 100kč.
Palmolive - mediterranean moments marocco (zdebyl jako novinka v ladyboxu a myslím si že hodně žen si na něj udělalo závislost a vyhovoval jim. Na výběr je z několika vůní ale tahle Marocco si mně získala nejvíce. Teď na zimu jsem si koupila sprchové gely které připomínají trochu vánoce a zimu, ale až bude zase léto/podzim tak si tenhle koupím určitě znovu. Úžasně voní, dobře se roztírá a středně pění, cena je asi do 70kč.
Lactacyd - intimní gel používám už dlouho, pokaždé když mi dojde koupím si jednoznačně tuto značku. Na trhu se objevila i značka Chilly ale s tou nemám zatím žádné zkušenosti.
Naturalis - sůl do koupele s vůní růží, byla to růžová sůl která sice obarvila trochu vodu ale nezůstávalo to na vaně, což oceňuji. Růže mám strašně moc ráda ale v nějakých kosmetických produktech mi to tolik nevoní, u této soli byla vůně lehká a nevýrazná. Pokožka nebyla určitě o něco víc hydratovaná ale dobře se mi se solí relaxovalo. Znovu si jí nekoupím protože mám v zásobě jiné.

To je pro dnešek všechno a doufám že se Vám článek na toto téma líbil, budu se snažit aby v příštím nebylo tolik sprchových gelů a více dekorativky. Mějte se krásně a užijte si posledních pár dní v roce 2013.

Žádné komentáře:

Okomentovat