sobota 11. ledna 2014

NAKOUPENO za Prosinec 2013

Po delší době tu mám článek o tom co jsem si za daný měsíc nakoupila, nyní tedy za Prosinec. Můj první článek na toto téma jsem dělala někdy v září (tady) a od té doby jsem na to nějak nemyslela, ale přiznám se že by mně těšilo to publikovat každý měsíc pravidelně spolu s článkem Spotřebováno. Produktů co jsem opravdu nakoupila za prosinec je tu tak 1/4 protože ostatní věci byly samozřejmě dárečky k Vánocům.

Soupis všech zmiňovaných produktů:
Ryor - pleťové mléko čistící Arnika pro suchou a citlivou pleť
Gabriella Salvete - lak na nehty č. 148
Inglot - rtěnka z podzimní kolekce, odstín 293
Avon - ultra color rtěnky v odtínu toasted rose a ripe papaya
Isana - odlakovač s mandlovou vůní a olejem
Ziaja - kozí mléko tělové mléko (zde)
Duo - voděodolné lepidlo na řasy
Inglot - tonikum pro normální pleť
Gliss kur - ultimate oil elixir sérum
Ebay - nalepovací přírodní řasy
Inglot - vertigo oční stíny v odstínu 67
Ryor - výživný krém s ceramidy pro normální až smíšenou pleť
Avon - řasenka z řady luxe (zde)
Maybelline - fit me korektor v odstínu 10 (zde)
Balea - krém na ruce a nehty mini balení
Catrice - paletka z kolekce hip trip (zde)
NYC - smooth skin pudr v transparentní verzi
Avon - sada na úpravu obočí (zde)


Ziaja - kozí mléko tělové mléko (zde) je mé první tělové mléko které používám opravdu pravidelně, navíc ho kombinuji se sprchovým kozím mlékem takže během zimy se tyhle dva produkty starají o to aby má pokožka nebyla vysušená, zatím se jim to daří skvěle.
Isana - odlakovač s mandlovou vůní a olejem jsem si koupila již po druhé, v lahvičce je 250ml odlakovače takže věřte že vám vydrží dlouho, myslím že mě vydržel asi rok. Přelévám ho do odlakovače od Ebelin který má pumpičku a lépe se tak dávkuje. Mnoho lidí mi potvrdilo že tenhle odlakovač nesmrdí tolik jako jiné ba i dokonce hezky voní.
Ryor - pleťové mléko čistící Arnika pro suchou a citlivou pleť, Ryor mě před nějakou dobou šíleně lákal a chtěla jsem od něj zkusit snad všechno, bohužel pro mě není moc dostupný a výběr produktů je skoro minimální. Abych řekla pravdu tohle pleťové mléko se mi nechce vůbec používat, jednou jsem ho zkusila a ta parfemace mně celkem odrazila. Určitě dám tomuhle produktu ještě šanci ale spíš z donucení.
Gliss kur - ultimate oil elixir sérum testuji už delší dobu, obsahuje zlaté částečky a vlasy tak hezky rozzáří, o něco lépe se s ním rozčesávají vlasy ale že by zacelil konečky se mi moc nezdá.. ještě uvidíme
Inglot - tonikum pro normální pleť je novinkou a celkově první pečující produkt od této značky. Zbarvení tonika je celkem zajímavé a roztomilé ale poměrně dost lepí a vůně vám po nějakém čase používání bude připadat dost nesympatická. Konečný výsledek jestli mé pleti pomáhá si zatím netroufám říct.


Ryor - výživný krém s ceramidy pro normální až smíšenou pleť zatím nepoužívám protože musím spotřebovat aktuální který používám. Ale už se na něj těším a doufám tak že se můj názor na Ryor trochu zvedne výš.
Balea - krém na ruce a nehty mini balení se hodí skvěle do kabelky, ruce dobře hydratuje a za těch 20kč mi to přijde jako dobrý kup.
Duo - voděodolné lepidlo na řasy je mé první lepidlo, protože jsem dříve jsem žádné umělé řasy nepoužívala. Musím uznat že drží naprosto perfektně, a věřím tomu, že kdybych si ho večer nesundala tak mi vydrží i do druhého dne případně i to koupání ve vodě. Zasychá celkem rychle a na řasách pak není vidět.
Ebay - nalepovací přírodní řasy, jak už jsem zmiňovala výše takovéhle řasy jsem nikdy nepoužívala, ale nedávno začaly akce jako jsou prodloužené, věnečky, plesy a přišlo mi to jako dobrá příležitost je vyzkoušet. Existuje nespočetně mnoho druhů takových řas a obzvlášť na Ebayi je milion prodejců který tam mají milion druhů za milion výhodných cen. Vybrala jsem si takové přirozenější, v krabičce je 10 párů (já používám jeden pár na jedno použití) , do dvou týdnů od objednání jsem je měla doma a cena byla do 40kč.


Avon - ultra color rtěnky v odtínu toasted rose a ripe papaya jsou rtěnky které opravdu super hydratují. Pigmentace je střední a lesk dodá rtům opticky větší objem. Co se týče výdrže tak jsem je zatím moc netestovala ale řekla bych že to nebude žádná sláva, možná 1h.
Inglot - rtěnka z podzimní kolekce, odstín 293 je naprosto úžasný švestkový odstín, když píšu o rtěnkách inglot tak se prakticky opakuju.. skvělá pigmentace, dlouhá výdrž, nevysouší rty, nerozmazává se a celkově můžu říct že to jsou mé nejoblíbenější rtěnky. Tmavé rtěnky mám asi dvě a moc je nenosím, tohle je na mě opravdu moc odvážný odstín, ale když ho nosím tak se cítím tak trochu povznešeně a jsem na sebe pyšná že jsem jí dokázala vytáhnout do ulic.
Inglot - vertigo oční stíny v odstínu 67 je už třetí svého druhu v mém šuplíku, tyhle malé vertigo stíny mám moc ráda , vypadají celkem jednoduše ale přitom jsou tak praktické! Po vysunutí průhledné části je na konci houbičkový aplikátor, dobře se drží, jsou praktické i na cestování, dobrá pigmentace, nepráší, bez báze mají střední výdrž. Je to taková hnědá s jemnými studenými třpytky. Moc se těším až ho použiji do nějakého nude looku.
Catrice - paletka z kolekce hip trip (zde) , tohle bylo takové malé překvapení které mně potkalo jednoho dne, nejčastěji používám první tři teplé odstíny (zprava). Třeba o proti inglotu celkem práší a pigmentace je u těch prvních tří zprava slabší ale ty tmavší jsou lepší.


Avon - řasenka z řady luxe (zde),objednala jsem si ji protože mi moje oblíbená dermacol magnum řasenka nějak rychle vyschla. Moje řasy mají rády štětinové poměrně větší kartáčky, takže i tento je přesně takový. Po ní mám řasy lehce natočené, prodloužené, výrazné ale díky bohu né slepené. Tahle řasenka v pohodě vydrží 12h bez jakéhokoliv drolení., odličuji ji dvoufázovým posilujícím odličovačem od Garnier (tady) a nemám s ní žádný problém
Maybelline - fit me korektor v odstínu 10 (zde) je zatím můj nejoblíbenější korektor. Nepotřebuji velké krytí, ale i tak tenhle zamaskuje kruhy pod očima či případný pupínek. Půl dne vydrží na svém místě a nedělá žádnou neplechu. Více se dočtete brzy v recenzi (tady).
Gabriella Salvete - lak na nehty č. 148 jsem si koupila jako "Vánoční lak", takhle krásnou bílou jsem sháněla už dlouho, ale nemohla jsem se odhodlat si jí koupit od GS. Super krytí už v první vrstvě, schne celkem rychle a mně na nehtech vydrží až týden. Mám už od GS asi pátý lak a jsem velmi spokojená.
NYC - smooth skin pudr v transparentní verzi je legendou mezi pudry! Kdo by řekl že tahle jedna z nejlevnějších značek v drogérii bude mít tak úspěšný produkt? Sama nedokážu uvěřit tomu, že mně a stejně tak i dalším tisícům dělá nádhernou pleť. Mrzí mně že jsem ho nepoznala už dříve a zbytečně jsem vyhazovala peníze za pudry které mi nesedly. Patří mezi mé nejoblíbenější pudry, ale dál nebudu víc prozrazovat protože se tu brzy objeví recenze. (zde)
Avon - sada na úpravu obočí (zde) mi bohužel nesedla, ale blondýnkám či někomu kdo nepotřebuje mít výrazné hnědé až černé obočí by vyhovovat mohla. Kdyby byl stín tmavší tak věřím v to že by to byl můj nejoblíbenější produkt na obočí, ale bohužel, dělají ho jen v jedné variantě. V sadě naleznete stín a vosk, s kterým se dá dobře vytvarovat obočí a stín na něm pak lépe drží.


V obrázku výše jsem vyfotila odstíny produktů, u kterých je fajn vidět jak vypadají.
Tak doufám že se Vám tenhle článek líbil, a tomu kdo si to dokázal přečíst do konce gratuluji :-)
Mějte se krásně a užívejte si poslední dny zimních prázdnin.

Žádné komentáře:

Okomentovat