pátek 21. února 2014

Bi-oil, a mé zkušenosti s ním

Se striemi a jizvami na těle se potýkám už od doby, kdy jsem podstoupila operaci slepého střeva což mělo podobné následky jako je velké ubývání a přibývání váhy. Samozřejmě tyto procesy za sebou zanechali stopy a to v podobě strijí na horní boční straně stehen a na prsou. Myslela jsem si že postupem času jizvy zmizí nebo se alespoň zmenší, ale bohužel nic takového se nekonalo, a proto jsem hojení chtěla trochu  pomoci. Po delším pátrání jsem objevila Bi-oil, který sliboval neuvěřitelné účinky. Vložila jsem do něj všechnu svou víru  a koupila si ho. A právě dnes, po 4 měsících každodenního používání jsem se rozhodla říct na něj svůj názor veřejně.


Olej je v plastové lahvičce se šroubovacím víčkem, které spolu s otvorem na dávkováni považuji za trochu nepraktické. Jelikož jsem se mazala každé ráno a večer, tak bych ocenila něco pohodlnějšího. Například při cestování jsem se hodně bála aby olej z lahvičky nevytekl - ale naštěstí se tak nestalo. Vůně se mi moc líbí, je taková jemná, sladce  květinovo-bylinková a pokožka po ní trochu i voněla. Konzistence je skoro jako u normálního oleje ale přijde mi že trochu tekutější. Roztírá se snadno, ale abych řekla pravdu, tak mě to mazání strašně nebavilo. Někdy jsem to dokonce nesnášela a nechtělo se mi do toho, protože musíte krouživými pohyby masírovat pokožku dokud se do ní olej úplně nevsákne. Takže když si pak mažete boky stehen a prsa tak to nějakou chvilku taky trvá. Navíc je tady teda závazek toho že to musíte používat pravidelně každý den, ráno a večer jinak by jste se nemuseli dočkat takových výsledků.



A co tedy mé výsledky po spotřebování celé lahvičky?
No, popravdě jsem většinu času měla dojem že to nic nedělá. Což si pak možná dokážete představit, s jakou "chutí" jsem to pak "zbytečně" používala. Bi-oil mám od 20. Října a na dno jsem se dostala 17. Února, takže cca 4 měsíce používání.
Stehna: Na stehnech jsem měla vystouplé strie a nyní mi připadají vyrovnané s pokožkou. Co se týče zmenšení strií, tak tady jsem trochu zklamaná, protože k žádnému zmenšení nebo ztracení nedošlo.
Prsa: Tam jsem se mazala asi jen poloviční dobu, protože mně to fakt pak přestalo bavit. Tady mi naopak přijde že se jizvičky trochu zmenšili, ale je zas celkem divný aby to na prsa účinkovalo a na stehna ne (nevim, třeba jen můj pocit).
Jizvy po operaci: bohužel s jizvami na briše mi to také nic neudělalo. Nezmenšily se a ani nevyrovnaly, jsou prostě stejné jako předtím.


Celkově mám z Bi-oilu smíšené pocity, ale jelikož se v příbalovém letáku píše že by se měl používat minimálně 3 měsíce, tak jsem si koupila nové balení a právě pokračuji v testování. Řeknu to takhle, 300kč není zas tolik abych to nemohla zkusit a dala tomu ještě šanci, a já věřím že to pomůže. Kdyby se i po druhém baleni, tedy celkem za 600kč nic nezměnilo tak bych byla poměrně naštvaná a recenze by nebyla nejspíš kladná. Takže tohle je taková recenze na mé první balení, a na to druhé bude asi zas za 4 měsíce.

Zajímalo by mně, jestli jste taky některá Bi-oil zkoušela? A pokud ano, jaké s ním máte zkušenosti?

Žádné komentáře:

Okomentovat