pátek 28. února 2014

Chvilka v drogérii - DM Únor 2014

Dnes tu pro Vás mám jen rychlý článek o tom co jsem viděla při poslední návštěvě v drogerii DM. Tenhle týden jsem neměla moc času, a když už tak jsem ho stejně věnovala jen škole a přípravě do školy, takže bohužel moje aktivita trochu upadla, ale doufám že to o víkendu doženu (i když vlastně dnes odjíždím pryč). Teď trochu uvažuji nad tím, jestli budu dělat Nakoupeno a Spotřebováno za Únor protože moc věcí by v těchto článcích asi nebylo, tudíž by to bylo takové chudé a nezajímavé. Dnes máme konec měsíce, tak se ještě rozmyslím.


Všechny fotky jsou foceny iphonem 5, protože mi přijde divný chodit do drogerie se zrcadlovkou, když tak omluvte kvalitu.
Garnier - Neo krémový antiperspirant, Tak tohle je novinka kterou většina blogerek dostala už před několika dny, takže věřím tomu že o tom nečtete poprvé. Sama jsem si koupila oranžovou verzi a zatím jsem spokojená. Doufám že účinky budou stejné jako u krémové Rexony maximum protection která je asi o 50kč dražší. Balení mi připadá lepší toto než maximum protection.


Dále se mi líbilo balení dvou sprchových gelů od Palmolive, které patří mezi mé nejoblíbenější. Hlavně Maroco (žluté vlevo), si mně získalo svou úžasnou vůní, pěnivostí a hydratací. Tohle balení je velmi výhodné, protože samotné Maroco stojí 73kč, a tady máte rovnou dva za 70kč. V podstatě 1+1 zdarma.


Nový make-up Infaillible od L'oréalu, mně vůbec nezaujal. Jelikož je u nás v ČR pro mně problém sehnat světlý odstín na zimu tak jsem už ani nezkoušela testry. 24h držící make-up je fajn nápad ale všichni víme že to bude maximálně těch 10h. Ráda bych vyzkoušela vzoreček, kvůli odstínům mně to k jeho nákupu netáhne, ikdyž true match je pro mně srdcová záležitost.


L'oréal true match, jak už jsem zmiňovala výše, tenhle make-up mi velmi dobře sedí a je můj oblíbený. Balení make-up + pudr je super výhodné, ale zase... odstíny úplně na nic. Jedině si to koupit, ale s používáním počkat až do léta, ale pro mně zbytečné protože true match mám i v tmavých odstínech.


S-he zase přišlo s novým designem obalů. Není to dlouho co je změnily komplet všechny na ty kostičkované, a teď jsou zase pryč a přišel hladký jednoduchý povrch. Sama mám doma stíny které mají ty kostičky, nejznámější bylo balení pudru, které má i zajímavý reliéf.


Essence - eyebrow stylist set, nevím jestli je tohle novinka nebo se pletu, ale já to rozhodně vidím poprvé! Tohle je můj oblíbený pomocník na úpravu obočí, který předčil všechny dražší které jsem vyzkoušela (více se dočtete zde). Teď už je k dostání ve dvou variantách, tmavší pro brunetky a černovlásky a světlejší pro blondýnky. Pokud vlastníte světlé vlásky a upravujete si obočí, rozhodně doporučuji tohle vyzkoušet, protože za těch 70kč to fakt stojí :-)


Na závěr jsem vyfotila stojánek, na kterém jsou vystavené novinky. Jedná se o (zleva) krém na ruce papája, sprchový gel květy jabloně, sprchový gel jahoda, sprchové tělové mléko, tělový sprchový olej a šampón a kondicionér pro dlouhé vlasy. Velmi mně zaujal sprchový olej a sprchový gel květy jabloně, který bych chtěla vyzkoušet.
Tak a tímto končím, přeju Vám hezký víkend a plno radosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat