středa 19. března 2014

Něco málo o mě..

Chtěla jsem dneska připravit šťavnatý článek plný mých názorů na výrobky od značky Aussie, ale popadla mě tak špatná nálada že na to nemám vůbec chuť. Potřebovala bych se vypovídat, sice je můj blog především o kosmetice ale sem a tam bych se tu mohla s Vámi podělit o své pocity, zkušenosti, zážitky a o všechno možné z mého života. Myslím si že někdy je lidem líp, když vědí že existuje i někdo kdo má horší osud aby si řekli "jo může být hůř, tak proč se trápit nad maličkostmi" nebo někdo kdo Vám třeba rozumí a může pomoct. V životě jsem si zažila dost hrozných věcí, i přes to že jsem malé pískle.. na druhou stranu mi to dalo takové zkušenosti, které má málo kdo a natož v mém věku ( vím že to zní namyšleně, ale kdyby jste věděli o co jde tak by jste mi rozuměli, ale o tom zas jindy ).
Se svou povahou nejsem tolik spokojená, ale to asi většina lidí protože své vlastnosti si hold nevybereme, i když je fakt že s nimi můžeme bojovat a to už je zas o síle vůli. Mou nejhorší vlastností je to, že se mně všechno hned dotkne a věci hrozně moc řeším. Například když mi někdo řekne nějakou urážku tak mně to mrzí a hledám kde jsem udělala chybu, místo toho abych si řekla že je mi to jedno a neřešila to. Jsem takový ten typ člověka, co se chce zavděčit všem a nechce aby byl na něj někdo naštvaný. To ale samozřejmě v životě nejde. Vždycky se najde někdo komu se nelíbí Vaše chování, samotný vzhled nebo styl oblečení a to  třeba i bez jakéhokoliv důvodu.
Zpátky k tomu, o čem bych dnes chtěla mluvit. Nedávno jsem někam psala svůj názor na určitý produkt který se má na trhu teprv objevit, většina lidí se na něj strašně těší ale já jsem ta z mála která ne. Já jsem ta z mála, která ví že ten produkt je podvod na kterém se akorát vydělávají peníze. V mém zájmu bylo na to ty lidi upozornit, aby věděli co je to zač. A jak jsem dopadla? Nikdo mi nechtěl věřit, hádali se se mnou a poté i uráželi - a to mám za to že jsem Vám chtěla pomoct? A tím se dostáváme k další mé vlastnosti " hájím si svou pravdu ". Nejvíce mně však vadí jakou formou lidi ten svůj názor podávají. Když je to klasicky spisovně psaný názor s troškou zdvořilosti, i když jde o nějaký nesouhlas tak to přece beru a stejnou formou i odpovím. Ale když je to názor plný vulgárních slov a urážek tak jak se pak asi člověk cítí po tom co si to přečte? Já jsem pak například smutná, trápí mě to a lituji toho že jsem vůbec něco napsala. A víte co je na tom nejhorší? Že to o čem mluvím je pravda a opravdu je ten produkt podvod a jen další příjem peněz - pokud by Vás to zajímalo tak se o tom klidně i někdy více rozepíšu protože věc o které mluvím znáte určitě všichni co sledují kosmetické dění.

A tak jak písmenka skákaly na tuto prázdnou stránku, tak mizely i mé chmurné pocity a špatná nálada. Děkuju moc všem za přečtení a doufám že se máte krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat