středa 16. dubna 2014

Chvilka v drogérii - Tesco Duben 2014

Dnes jsem navštívila prodejnu Tesco ve které jsem viděla poměrně dost slev a akcí a napadlo mě tak přidat další článek do rubriky "chvilka v drogérii". Možná název článku s názvem rubriky moc nesedí, ale tak víte o co asi v tomhle tématu jde - poukazuji na novinky či pěkné slevy. Za poslední dobu mě opravdu moc zaujal i Globus, kde bych nečekala že by byl výběr poměrně velký a opravdu zajímavé značky - ale o tom až příště.


Mým hlavním důvodem proč jsem šla navštívit Tesco byla značka Manufaktura, od které jsem si chtěla pořídit mycí mořskou houbu ale bohužel zde ji neměli. A tak si jí budu muset objednat přes nějaký e-shop nebo zkusit se podívat i do jiných krámů. Při vchodu do Tesca se na vás hned vyvalí několik slev, například týkající se značky Adidas, Garnier, Fa a Giltette. Adidas sprchové gely z 77kč na 43kč, antiperspiranty z 95kč na 63kč a Garnier šampóny z 72kč na 45kč. Takže slevy okolo 30kč, moc pěkné!


(Omlouvám se za nedoostřené foto, pospíchala jsem a nevšimla jsem si toho) Pečující kosmetika značky Nivea se zde také pyšnila slevovými žlutými cenovkami. Kdybych tam zůstala o něco déle, asi bych nad nějakými produkty dost uvažovala. Už dlouho ale pokoukávám po čistící pěně která ze byla ze 150kč slevená na 100kč a věřím že brzy se s ní poznám blíže. Odličovače očí asi z 150kč na 90kč, odličovače jsem vyzkoušela dva, a to dvoufázový a ten krémový. Používám je i dnes a jsem s nimi spokojená takže bych se nebránila dalšímu balení. Také jsem už někdy chtěla vyzkoušet masky na obličej které zde stály 27kč. Pleťovou vodu jsem zkoušela jen tu růžovou pro suchou a citlivou pleť a také mi vyhovovala. Celkově produkty Nivea hodnotím podle svých zkušeností kladně a trochu mě mrzí že jsem v této slevě nic nekoupila, ale musím spotřebovat to co mám.


Nivea má slevy snad na celý sortiment, na fotce výše můžete vidět zlevněné krémy na obličej ale i krémy na ruce. Jejich světoznámý univerzální krém a i soft verze je v na mém nočním stolku ale popravdě je teď moc nepoužívám protože se snažím testovat Biodermu, jinak s těmito krémy jsem také spokojená a nijak mi nevadí - spíš už je to taková ta klasika a já právě naopak se snažím hledat něco extra a speciálního co málo kdo zná. S krémy na ruce této značky nemám žádné zkušenosti ale zde vyšly na nějakých 49-56kč. Sleva zde byla i na krémy Dove a Astrid.


To co mě nejvíce zaujalo a také hlavním důvodem proč píši tento článek byly čistící proužky na nos od značky Montagne Jennesse. Někde jsem slyšela že tyto pásky na nos jsou ty velmi dobré až nejlepší. A když jsem je viděla za 27kč, tedy za poloviční cenu tak jsem je chtěla vyzkoušet. Balení obsahuje 3 pásky takže Vás v této slevě vyjde jeden pásek na 9kč a to je podle mého moc pěkné.  Pásky by Vám měli absorbovat přebyteční kožní maz, čistit černé tečky a zmenšit viditelnost velkých pórů. Nemám nijak velké problémy s černými tečkami u nosu ale i tak se těším na vyzkoušení, navíc je se mnou vyzkouší i přítel takže to bude dvojí názor. Těšíte se? Určitě se na tyto masky mrkněte, je to hezká sleva.


Dále je tu pak zlevněná vlasová kosmetika Taft. Z pečujících přípravků jsem viděla i nějaké slevy u značky Dermacol, například pleťové krémy zde byly za 80kč. Vzpomněla jsem si na jeden denní krém, myslím že to byla japonská třešeň či něco takového a ten mi vůbec nevyhovoval. Respektive jeho vůně mě poměrně dráždila a musela jsem ho někomu dát. Myslím že Dermacol má nové balení a design krémů - nebo alespoň na internetu jsou už jen ty nové.


A jelikož už jsem nakousla ten Dermacol tak je tu i zlevněný celý stojánek dekorativní kosmetiky o 30%. Abych pravdu řekla tak jsem nad touto slevou ani nijak nepozastavila, protože jsem od této značky ani neměla potřebu něco zkoušet. Bázi, fixační pudr, bb cream, tónující krém, dva make-up, linky, laky na nehty i řasenku doma mám a že bych byla tedy nějak ohromená říct nemůžu ale produkty to špatné nejsou. Jediný co mám ráda je Magnum řasenka kterou mám už potřetí a dělá mi prostě nejhezčí řasy ze všech řasenek co jsem kdy vyzkoušela.


Líbilo se mi vyrovnané zboží na léto, konkrétně tedy opalovací krémy. Je pravdou že už se léto pomalu blíží, za což jsem jedině ráda. Jsou tu klasické značky jako je Astrid, Panthenol, Garnier, Nivea, Dermacol a pro mě zatím neznámá značka Hawaiian, která mě celkem zaujala ale cenově se mi zas tolik nelíbí. Protože víc jak 250kč za opalovací krém se mi zdá být zbytečné, navíc pro někoho jako jsem já kdo se opaluje snadno i bez jakýchkoliv přípravků.


Jako poslední jsem vyfotila pecky od Maybelline. Color tattoo za 70kč? Ano i to je možné a právě teď v Tescu! Dále pak také o půlku zlevnění Colossal řasenky které mě také nenechaly bez povšimnutí a laky za pěknou cenu.

Tak to jsou asi všechny mé postřehy z dnešní chvilky v Tescu. Doufám že pro někoho z Vás bude článek užitečný a ušetříte nějaký ten peníz. Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat