středa 9. dubna 2014

NAKOUPENO za Březen 2014

Máme tu další měsíc, nové produkty a prázdnou peněženku. Jsem překvapená kolik jsem toho za tento měsíc nashromáždila, sice tu není úplně vše ale i tak si myslím že je toho dost. Pár věcí co tu jsou jsem vysloveně potřebovala, ale jak to už tak bývá tak většina je stejně jen pro potěšení či kvůli zvědavosti.


Soupis všech zmiňovaných produktů:
Redken - diamond oil šampón (zde)
Redken - all soft argan-6 olej (zde)
Tangle teezer - aqua splash
Iseree - odličovací vatové tampóny 120ks (zde)
Iseree - vatové tyčinky 200ks (zde)
Nivea - fitness fresh sprchový gel
Nivea - energy fresh antiperspirant
Dontodent - zubní pasta brilliant weiss (zde)
Colgate - max white one fresh
Astrid - pleťový krém na opalování (zde)
Garnier - neo deodorant (zde)
Alverde - krém na ruce s měsíčkem
Bioderma - sensibio ar bb cream
Inglot - sparkling dust
H&M - balzám na rty
H&M - tvářenka


Redken - diamond oil šampón, po mém nevydařeném testování produktů od Aussie ( o kterém bych se měla v nejbližší době podrobněji zmínit ) jsem hledala něco co by mé vlasy opravdu zlepšilo a vyživovalo. Jelikož jsem byla naposled v kadeřnictví které propaguje Redken produkty tak jsem si od své kadeřnice nechala nějaké doporučit. Delší dobu jsem se zamýšlela nad touto investicí, protože Redken mi přijde už jako vysoká kvalita která není samozřejmě na stejné cenové úrovni jako je šampón z drogérie. Nakonec jsem těch 350kč do šampónu investovala a mám ho doma. Zatím jsem spokojená, určitě pak o tom napíšu samostatný článek.
Redken - all soft argan-6 olej, je takový všestranný olejíček který mi byl doporučen spolu s šampónem mou kadeřnicí. Je určen pro suché a křehké vlasy přičemž jeho použití je jenom na Vás. Například ho můžete použít jako kůru na noc, do mokrých vlasů, po fénování či jen tak do suchých vlasů. Později bych se o tomto produktu také chtěla více rozepsat.
Tangle teezer - aqua splash, po tomto hřebeni jsem toužila velmi dlouho. Nějaký ten rok už vlastním Tangle teezer compact který nosím v kabelce a jelikož můj velký hřeben nesl velké známky opotřebení, rozhodla jsem se si pořídit nový. Docela jsem se rozhodovala jestli si pořídit Salon elite ( ten klasický ) nebo Aqua splash. Nakonec jsem si koupila Aqua splash a nemůžu si ho vynachválit! Stručně Vám řeknu že tyhle hřebeny za ty peníze stojí a určitě Vám je jen a jen doporučuji. Sama už vlastním dva ze třech a ten třetí typ bych si chtěla také pořídit.


Iseree - odličovací vatové tampóny a vatové tyčinky jsem si koupila na základě kladného názoru od Getthelouk. Líbí se mi jejich dostupnost v Lidlu a jejich nízká cena. Ještě jsem ty tampónky nezkoušela takže nemůžu na ně nic říct.
Nivea - fitness fresh sprchový gel jsem dostala v sadě spolu s antiperspirantem níže. Tento sprchový gel je určen na tělo i vlasy, ale já to nikdy na vlasy nepoužívám. Jak už z názvu vypovídá, tenhle sprchový gel je svěží a vaše tělo i po tom fitku nabudí. Není to žádná vůně u které by jste mohli relaxovat ale naopak se tím probudí všechny vaše smysly a máte takovou lepší aktivnější náladu.
Nivea - energy fresh antiperspirant vaše podpaží osvěží a zamezí zápachu. Ještě na něj nemám nějak ucelený názor takže nevím co říct.


Dontodent - zubní pasta brilliant weiss, koupila jsem ji jen ze zvědavosti kvůli nízké ceně. Čekala jsem že zuby truchu zesvětlí, ale bohužel žádné výsledky. Není špatná ale zjistila jsem že Max white one se nevyrovná.
Colgate - max white one fresh je moje absolutně nejoblíbenější pasta na zuby. Vyzkoušela jsem jich mnoho ale pasty z řady Max white one si mě prostě získaly. To co tvrdí opravdu splní - zuby během pár dní vybělí. Po tom co jsem používala pastu Dontodent byly mé zuby celkem zažloutlé ale během pár dní si s tímto problémem Max white one poradila. Jelikož žádná věc není jenom pozitivní tak i tato má své negativum, a tím je cena. Normálně stojí asi okolo 100kč ale když ji seženu v akci za 50kč tak jsem ráda. Důkazem že mám tuto pastu ráda je i to že už  mám asi páté balení. Rozhodně doporučuji vyzkoušet.
Astrid - pleťový krém na opalování, no nevěřili by jste jak je těžké sehnat krém na obličej na opalování. Šla jsem samozřejmě do DM kde mají opravdu široký výběr opalovacích krémů ale nakonec jsem byla zklamaná, protože když už jsem našla pleťový opalovací krém tak byl s UV faktorem 30 a to já fakt nepotřebuji. Takže tohle je opravdu škoda že Balea nemá nižší UV faktory. V celém oddělení jsem našla asi jen tři pleťové krémy na opalování a tím druhým byl Astrid který jsem si nakonec i koupila. Po pár dnech jsem zjistila že ten samý už mám, ale tak aspoň mám do zásoby.
Garnier - neo deodorant je novinkou mezi deodoranty. Musím vyzdvihnout jeho lehkou a příjemnou vůni, krémovou konzistenci a používání. Brzy se zde objeví celý článek.
Alverde - krém na ruce s měsíčkem jsem koupila jen z toho důvodu že jsem chtěla nějakou miniaturku krému na ruce. Používám ho jen chvilku.


Bioderma - sensibio ar bb cream jsem koupila v akci bioderma for everyone. Bohužel je k dostání jen v jednom odstínu který by se měl pleti přizpůsobit. Zkoušela jsem ho na pleť a byl moc příjemný. Nejsem úplně světlý typ, ale stejně se tento krém nepřizpůsobí. Je na mě moc tmavý takže si ho nechávám na léto a moc se na něj těším!
Inglot - sparkling dust, jestli existuje kosmetická bohyně tak tenhle produkt určitě používá! Za celou dobu co používám kosmetické vymoženosti jsem neviděla nic krásnějšího. Navnadila jsem Vás? Tak až příště v celém článku :-)
H&M - balzámy na rty mě stály dohromady 30kč, původní cena jednoho je 99kč což bych za ně nikdy nedala. Ještě jsem je nějak pečlivě nezkoušela ale jsou to prostě průměrné balzámy. Kam se na ně hrabe Astrid.
H&M - tvářenka je pro mě největší propadák z celých nakoupených produktů. Je příšerná, hodně práší, nic nevydrží a barva je jak pro klauna. Kdyby nebyla za 15kč tak bych si ji asi nekoupila, ale aspoň vím jak to s kosmetikou z H&M je.

Tentokrát to bylo 18 věcí takže v příštích týdnech tu bude o čem psát :-) Děkuju za přečtení a mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat