pátek 9. května 2014

Iseree (Lidl) - odličovací tampónky a vatové tyčinky do uší

Je to už celkem dlouho co GetTheLouk ukazovala v  jednom videu své nejoblíbenější odličovací tampónky. Mně to zaujalo, a chtěla jsem je vyzkoušet taky. Pocházejí od někud, kde by mně samotnou nenapadlo si je jen tak koupit. Je ale pravdou, že jsem je už doma jednou měla. Tyto odličovací tampónky seženete v řetězcích Lidlu. Právě v tomto obchodě si většinou kupuji ty Iseree kapesníky v krabičce. Bez kapesníků v krabiče bych už asi nedala ani ránu, kupuji si tyto Iseree a nebo Natuvel značku z Globusu. Mají tam asi tři barvy krabiček, které přes rok střídají. Mně se zalíbila krabička kapesníků s leopardím (tuším ze to byl leopardí, když tak mně opravte) potiskem. Líbí se mi na nich že jsou třívrstvé, celkem jich tam je 90kusů a stojí asi okolo 15kč (150ks asi za 20kč).  Zpátky ale k tampónkům, o kterých budu dnes psát.


Skvělou věcí je to, že jsou tampónky okolo olemované, a tak jejich tvat drží perfektně. Možná to znáte, když se Vám při odličování celý tampónek roztahal, to zde nehrozí. Teď už se dělá to, že tampónky mají dvě struktury. Vetšinou se uvádí, že by jste si hrubou/vzorovanou částí měli z obličeje odlíčit hrubé nečistoty a tou druhou obličej dočistit. Takže i zde jsou tampónky strukturované a můžete tak docílit lepšího odlíčení. :-D i když popravdě si myslím, že to zas tolik rozdíl není. 


Teď se mi doma náhodou sešli tři balení, takže je používám už velmi dlouho. Jsou o něco tenčí než klasické tampónky. Jak už jsem říkala, líbí se mi že drží svůj tvar, ale na pleti mi nejsou tolik příjemné jako třeba Ebelin z DM. Dřív mi tolik nevadily, ale teď mám pocit že jsou na mou pleť trošku hrubší. A to nemám citlivou pleť. Jinak dobře odlíčí jak pleť tak i oči. Takže až konečne spotřebuji všechna balení co od této značky mám, tak si je koupit znovu neplánuji. Balení obsahuje 120ks a cena je asi 20kč. Takže nejsou nejsou špatné, jejich cena je víc než příznivá ale zase je tu horší dostupnost, protože ne na každém rohu je Lidl. Kdyby byly o něco jemnejší, tak bych klidně mohla tvrdit že to jsou nejlepší tampónky, ale bohužel nejsou. Tímto zahajuji velké pátrání po ideálních odličovacích tampóncích. 


Abych byla upřímná, tak ani nevím co mám k těnto tyčinkám do uší říct. Jsou to obyčejné tyčinky, který svůj úkol plní celkem dobře. Používám je do uší, ale i na kosmetické úpravy i když mi připadá že dlouho nedrží svůj tvar. Třeba na upravení očních linek mám i jiné tyčinky, které jsou fakt dobré - uslyšíte o nich v celkovém srovnání těchto produktů. Je pěkné jak jsou barevně rozlišené, nečo jako klučičí a holčičí. V balení jich je 200ks a cena je mezi 15-20kč, přesně si ji nepamatuji. V plánu si je kupovat znovu nemá.

Snad se Vám recenze o tak obyčejných produktech líbila, protože tu mám ještě na porovnání několik značek. Mějte se krásně a užijte si víkend, který je před námi.

Žádné komentáře:

Okomentovat