pondělí 12. května 2014

WISHLIST na Květen 2014

Snad už je klasikou že u článků které se tu objevují jednou za měsíc, si postěžuji nad tím, jak ten čas děsně letí. V některých ohledech je to výhoda, protože se blíží léto a tudíž i sním dovolená na kterou se hrozně moc těším. Ale zase to sebou nese i nevýhody, konkrétně teď myslím na narozeniny, které jsou sice stále ještě za dlouho ale už už se to blíží. Cože, to už mám  být zase o rok starší? Nojo, je to tak a jen lehce polemizuji nad tím, jak je ten život krátký. Nevím proč, ale věty tohoto typu se mi píšou tak lehce a ladně, že bych o tom dokázala psát neustále.. Zpátky ale k mému Květnovému wishlistu. Mimochodem, všimli jste si že ho publikuji zase v půlce měsíce? Achjo, musím se víc snažit :-D


1. Alverde - samoopalovací emulze a 2. Ryor samoopalovací mléko, celkově jsem teď vyhledávala nějaký samoopalovací krém, který by mé pleti hodil trošku hezký opálený nádech než začne být venku hezky a bude možnost se už konečně opalovat. Zkoušela jsem solárko, ale moc mi ta metoda nevyhovuje.. přijde mi k tělu šetrnější použít nějaký takovýhle samoopalovací krém, který můžete v pohodě smýt. Tak jsem hledala a hledala.. údajně se tedy mezi ty TOP samoopalovací přípravky z drogérie řadí Alverde a Ryor. Stále váhám nad tím, který si mám pořídit, protože každý z nich má něco do sebe. Alverde je přírodní a levnější, Ryor je i na obličej (což by se mi hodilo), ale zase se nedá moc sehnat. 

3. Alverde - pečující balzám s citrónovými květy a meruňkou jsem docela chtěla vyzkoušet spolu s níže uvedenou vlasovou kůrou. Nedávno jsem viděla video od Plum Foolery - jarní oblíbenci, a zaujala mně tam jak mluvila o těch škodlivých látkách v šampónech a že hledala v drogérii balzám/kůru která by tyto kritéria o neškodlivosti splňovala. Říkala že našla v celé drogérii asi jen jeden nebo dva kousky, a jelikož momentálně používám šampón s kofeinem od Alverde chtěla jsem mít tu péči kompletní. Plum sice říkala že našla balzám, ale jednalo se o kůru-masku, což je ale docela velký rozdíl. Po tom co mi má kadeřnice radila ať si pořídím kondicionér ( a mně zrovna došel ) sáhla jsem i po tomto balzámu. (Jestli si říkáte, proč jednou říkám balzám a po druhé kondicionér, tak na vysvětlenou, je to z větší části to samé.. je jen na výrobci jak si to pojmenuje. Stejně tak jako maska a kůra)

4. Alverde - vlasový kůra s citrónem a meruňkou je ten produkt, o kterém mluvila Plum že jí vyhovuje a že splňuje ty dané kritéria. Momentálně tedy používám tuto kůru, balzám výše a šampón s kofeinem. Zatím můžu říct, že mi výrobky sedly a nedělají žádnou neplechu, ale na konečnou recenzi si asi počkáte než to celé spotřebuji :-)

5. Balea - balzám na rty s vůní mandlí mně zaujal poté, co o něm prohodila pár slov Rendy tuším že na instagramu. Pár balzámu jsem od Balei měla, ale nijak mně moc nenadchly. Ty v kelímku jen hezky voní (někdy ani to ne) a hydratace nikde. Jediný balzám který je docela povedený je ten s ureou. O tomto jsem slyšela že by měl vonět po marcipánu, a jelikož mi marcipán moc hezky voní, chtěla jsem ho vyzkoušet. A tak jsem ho při jedné návštěvě DM hodila do košíku, a říkám Vám, to musíte mít! Hydratace sice stále nic moc, ale pokud máte rádi marcipán, tohle se Vám bude líbit. Kvůli té vůni, říkám ano, vyzkoušejte to.

6. Balea - tělový olejový peeling, koukám na něj už také delší dobu a poté co Rendy i Talka na něj říkaly samé hezké věci, chtěla bych ho vyzkoušet. Mám doma sice ještě tři malé peelingy a jeden scrub, ale tenhle peeling si budu přát vyzkoušet dlouho a neomrzí mně to. Navíc, cena není nijak vysoká a určitě vydrží delší dobu, vzhledem k tomu že se peeling (ne)musí používat jednou za týden.

7. Kokosový olej je jednou z věcí, která si to místo tady zaslouží, protože z Bio kosmetiky není snad něco co bych chtěla vyzkoušet víc. Ještě netuším jakou značku bych si chtěla pořídit, ale nejspíš to bude tento na obrázku, který je dobře dostupný v DM drogérii. Dnes jsem koukala i na nějaké ve zdravé výživě, takže je mi to celkem jedno jaká firma si nakonec dobije mé srdce touto záležitostí. Určitě víte, že kokosový olej má mnoho mnoho využití. Já bych si ho chtěla zakoupit za účelem OPM (oil pulling method, hezky o tom na vysvětlenou píše Míša) a také jako masku na vlasy. Samozřejmě že těch využití bude víc až ho konečně budu mít, ale hlavním je tedy asi OPM.

Jelikož jsem článek zveřejnila trošku později, některé věci jsem si už pořídila. Také jsem na wishlist chtěla připsat sadu limitované edice od Alverde, jenže nikde nebyl dostupný obrázek a stejně už jí mám doma (mrkněte na ní, obsahuje krém na ruce, krém na tělo a sprchový gel, stojí 159kč a moc hezky voní). 
Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat