středa 7. května 2014

Ziaja - hydratační pleťový krém bílý čaj

Momentálně mám tolik rozdělaných věcí, že už ani nevím o čem bych měla psát. Produkty se snažím testovat co nejdéle, protože přeci jen po spotřebování víte jestli to stálo za to nebo ne. Takže dnes přichází na řadu krém od Ziaji, který mám už skoro rok a názor na něj mám už ucelený. Po mé fatální zkušenosti s Loreál triple active denním krémem jsem potřebovala nějaký nový, lepší. Úplnou náhodou jsem narazila na krém s bílým čajem od Ziaji a jeho nízká cena mně přesvědčila, a já si ho koupila.


Balení je opravdu jednoduché, plastová dózička s jednoduchým písmem. Mně osobně to nevadí, jasně že by mohlo být hezčí ale za tu cenu (okolo 90kč) mi to přijde normální. Jelikož je tedy balení plastové má i lehkou hmotnost, což oceňuji. Má klasicky šroubovací víčko. Krém je určen pro smíšenou a mastnou pleť, já mám sice momentálně normální až suchou ale stejně mi vyhovuje, a naopak jsem ráda že hydratuje tak akorát a pleť zbytečně neucpává. Obsahuje výtažek z bílého čaje, provitamín B5, vitamín A a E.
To co se mi na něm už od první chvíle líbilo je parfemace, je to jemná citrusová vůně která hezky Váš obličej ráno probudí. Krém má lehkou konzistenci, spíše vodovou, snadno a dobře se roztírá a hlavně nežmolkuje.


Další věcí, která je pro mě u denního krému hodně důležitá je vstřebávání. A to tenhle krém splňuje výborně! Po rozetření se do pleti vstřebává opravdu rychle, nezanechá ji mastnou a je hezky vláčná. Hydratace je lehčí, protože je krém určen pro smíšenou a mastnou pleť tak by ji neměl tolik "přehydratovat". A jak ho používám? Ráno si pleť vyčistím tonikem a když zrovna nepoužívám bází, nanesu tento krém a pak k němu hezky ten make-up přilne. Někdy tento krém nanesu i jen tak během dne a nebo po masce. Ta jeho rychlá vstřebatelnost a lehký pocit na obličeji z něj dělá zatím nejlepší denní krém. Možná jen jednu výtku bych řekla, a to, že nemá spf.


Jelikož je lehký tak ho stačí opravdu málo a ubývá velmi pomalu, což je další výhoda. Jak už jsem zmiňovala, mám ho rok a ubylo maximálně 25%. (Ale je pravdou že přes zimu jsem používala i někdy jiné krémy). Jinak bych řekla že tenhle krém používám celoročně, teď v létě se bude určitě hodit díky své lehké konzistenci. S tímto krémem jsem moc spokojená, můžu se na něj vždy spolehnout až mi dojde tohle balení (pokud někdy vůbec:-D) tak bych si klidně pořídila i další . Pro mě je tohle super pecka, protože 50ml krému stojí jen 90kč.
Oficiální informace a případnou koupi můžete provést zde.

1 komentář:

  1. Vůbec jsem nevěděla, že něco jako čaj se dá využívat i do kosmetiky. Je to pro mne totální novinkou a to se určitě mohu považovat z části za čajového fanatika :) Určitě tento krémíček vyzkouším, děkuji moc za doporučení!

    OdpovědětVymazat