pondělí 2. června 2014

NAKOUPENO za Květen 2014

Na toto nakoupeno a spotřebováno jsem se ohromně těšila a prostě jsem se nemohla dočkat na to až ho začnu psát! Takže jsem si produkty hezky všechny nafotila a začala už trochu psát. Jenže pak se stala hrozná ale očekávaná věc, a to to, že mi do každého článku přibylo ještě několik věcí. Bohužel už nemám čas, náladu ani možnost nafotit to celé znovu, takže přiznávám že tu bude pár věcí chybět. Ale samozřejmě to pak bude v dalším měsíci, takže to neochudím. Momentálně jsem si vzpomněla na to, že mi do dovolené zbývají už jen tři týdny, vždycky se celá rozzářím a nejradši bych Vám tu o tom také něco napsala. Co myslíte, zajímalo by Vás to?


Soupis všech zmiňovaných produktů:
Original source - sprchový gel mango a makademie
Manufaktura - sprchový peeling s vřídelní solí, růží a panthenolem
Manufaktura - sprchový gel divoká třešeň (zde)
Balea - zpevňující gelový krém proti celulitidě s kofeinem a extraktem z citrónu a bambusu
Alverde - sprchový gel kouzlo města (zde)
Alverde - dárkový set Tonka
Colgate - max white one (fresh, active a luminous)
Alverde - pečující balzám s citrónovými květy a meruňkou (zde)
Alverde - vlasová kůra s citrónem a meruňkou pro lámavé vlasy bez lesku (zde)
Garnier - neo deodorant (zde)
Alverde - tělové máslo s melounem
Jessa - ubrousky pro intimní hygienu s extraktem z heřmánku
Ryor - dvoufázová odličovací emulze
Ziaja - denní a noční krém s avokádovým olejem
Bioderma - oční krém sensibio
Balea - balzám na rty s vůní mandlí
Rimmel - wake me up (100 ivory)
Catrice - sun glow matný bronzer (030 medium) (zde)
Catrice - camouflage cream (010 ivory) (zde)
Essence - tužka na rty (08 red blush)
Davidoff - cool water coral reef summer 2014


Original source - sprchový gel mango a makademie mám doma už dlouho ale stále jsem ho nezkoušela. Voní tak lehce sladce takže si ho šetřím na takové ty horké letní. Moc se mi líbí design obalu a i vtipný popisek. Tuším že je to vegan sprchový gel, tak jsem zvědavá.
Manufaktura - sprchový peeling s vřídelní solí, růží a panthenolem jsem spolu se sprchovým gelem dostala od maminky. Mám doma asi dva peelingy a jeden scrub takže se snažím je spotřebovat abych si pak mohla koupit ten od Balei který jsem už ukazovala ve wishlistu. Každopádně tohle je zase něco nového a jiného takže to ráda vyzkouším protože s Manufakturou nemám zatím moc velké zkušenosti. Tento peeling má opravdu zvláštní konzistenci, po vymáčknutí je to takové lepivé "něco", ale po kontaktu s vodou se to změní v příjemnější texturu, která se dobře roztírá. Obsahuje hrubější částečky a tělo je po něm opravdu úžasně hebké.
Manufaktura - sprchový gel divoká třešeň, trochu mě překvapila barva obsahu protože třešně si vždycky představím rudě červené až do takové té vínovější barvy. Stejně je to určitě obarvené, takže to je jedno. Vůně je opravdu lehká, nijak výrazná a připadá mi taková nechemická a opravdová. Zatím jsem ho zkoušela jen jednou, ale už teď je mi jasné že to otvírání bude největší problém, protože je opravdu nepraktické. Šroubovat ve sprše víčko je fakt hrůza, jsem už zhýčkaná praktičtějšími uzávěry.


Balea - zpevňující gelový krém proti celulitidě s kofeinem a extraktem z citrónu a bambusu, tuším že u Hanny Brokolice jsem četla že tento zpevňující gel v normální verzi není špatný a tak jsem ho chtěla zkusit. Bohužel jsem tu normální verzi nemohla v DM najít a tak jsem vzala tuto. Nečekám nějaké zázraky, ale za nějaký ten znatelnější účinek bych byla ráda. Gel je podle mého na vodovitější konzistenci, není hustý, dobře se roztírá a rychle se vstřebává. Vůně je lehce chemicky citrónová, ne moc výrazná ale stejně někdy dokáže trošku vadit. Někdy když na sebe člověk plácá několikátý produkt a každý má jinou parfemaci tak mi to už začíná vadit. Používám ho pár dní a nijak velké změny nepozoruji, zatím. Stojí asi 90kč, takže nic hrozného za zkoušku.  
Alverde - sprchový gel kouzlo města jsem si koupila jen proto, že tam byla sleva asi 10kč, jinak bych si ho nevšimla. Vždycky mám pocit že mi už věci ve sprše dochází, přitom jich mám celkem zásobu :-D Takže tohle je další nasyslený sprchový gel na léto. Vlastně ho už teď používám, voní sladce po citrónu a skoro moc nepění. Ty vůně mi teď u Alverde přijdou už celkem stejné, snad ve všech je citrónová tráva takže jsou ty vůně pak celkem podobné.
Alverde - dárkový set Tonka, na tento set jsem Vás už upozorňovala v minulém článku, takže tam si možná můžete přečíst více informací, protože se mi to nechce opakovat. Zatím jsem ho úplně testovat nezačala, ale s produkty jsem celkem spokojená. Líbí se mi veselý jarní/letní design a praktické otvírání které produkty mají. Vůně je sladká, vanilková s trochou citrónu a mandlí. Mám pocit že tato sada obsahuje celkem dost olejů, protože je pokožka po nich vláčná a celkem i mastná. Více povím po nějaké době.


Colgate - max white one (fresh, active a luminous), pokud jste už četli nějaké mé články tak možná víte, že tato pasta mi vyhovuje a mám jí nejradši. Oproti jiným pastám po ní nemám žluté zuby a výsledky jsou vidět. Sice Vám samozřejmě nebělí zuby do nekonečna, ale aspoň je ten stav stále stejný a nemění se to. Například když jsem zkoušela pastu z DM tuším že se jmenuje Dontodent tak jsem zuby měla nažloutlé a max white one mě zas zachránila. Kupuji jí jen ve slevě za 50kč, takže jsem se momentálně zásobovala. Například mezi verzí fresh a active nevidím zas tak velký rozdíl, ale luminous je více mentolovější a s částečky. Nejspíš bych pak udělala nějaké srovnání všech těchto verzí, i když jde v podstatě jen o pastu na zuby a každému vyhovuje něco jiného.
Alverde - pečující balzám s citrónovými květy a meruňkou a vlasová kůra s citrónem a meruňkou, tyto dva produkty na vlasy od Alverde jsem si přála v minulém wishlistu, ale už i tam jsem zmínila že jsem si je pořídila. Zatím je testuji spolu s kofeinovým šampónem také od stejné značky a nezaznamenala jsem nějaké problémy a podráždění, naopak si vedou doře. Více se rozepíšu ve článku o mé vlasové péči (zde).


Garnier - neo deodorant jsem si pořídila už druhý na základě pozitivních zkušeností. Má příjemnou vůni, nenechává stopy na oblečení, nedráždí a má dobré účinky. Celou recenzi najdete zde. (Mimochodem, v Tetě mají dobrou akci když máte jejich kartičku. Dva tyto Neo deodoranty mně vyšly na 100kč, takže neváhejte a nakupte tam!)
Alverde - tělové máslo s melounem bylo ve slevě asi na 15kč, takže jsem si řekla že se tahle miniaturka bude vždycky hodit. Nevoní mi třeba tak hezky jako ta verze s makadamovým oříškem, ale není to špatné. Ještě jsem ho nezkoušela.
Jessa - ubrousky pro intimní hygienu s extraktem z heřmánku, celkově tyhle intimní ubrousky jsou skvělá věc, jak třeba ty dětské tak i tyhle speciální pro intimní hygienu. Musím popravdě říct, že mně zarazila cena (40kč), protože jsem čekala že budou levnější, ale ono to za těch 20ks není nijak moc takže nechápu co se mi na tom zprvu nelíbilo. Dřív jsem měla ubrousky od značky Valentina a ty byly opravdu oproti těmto hodně mokré a měli výraznou vůni. Tyhle jsou nejsou nijak mokré, tak akorát, parfemace není nijak výrazná, balení je zatím v pohodě a nevysychají. Líbí se mi na obalu ti barevní motýlci.



Ryor - dvoufázová odličovací emulze, upřímně sehnat věci od Ryoru je pro mně občas těžké. Vždycky se mi něco na jejich stránkách zalíbí, jenže je problém že se to u nás neprodává. Minule jsem kvůli tomu jela do Makra a abych neodjela s prázdnou tak jsem si nakonec koupila tento odličovač. (Samochvála smrdí, ale..) Musím se pochválit , protože momentálně odličovače spotřebovávám hezky popořadě a dělám si v tom systém. Chci se dostat do fáze kdy budu mít třeba jen jeden, a až ho spotřebuji tak si koupit nový a nedělat si zásoby, ale achjo, to asi nikdy nepůjde :-D ty akce a slevy jsou tak lákavé!
Ziaja - denní a noční krém s avokádovým olejem jsem zatím ještě neotevřela a ani to neplánuji. Sice si myslím že krém by se měl dělit na denní a noční ale chtěla jsem to vyzkoušet. Navíc stál asi 70kč, takže proč ne. A další výhodou je to, že má 75ml.
Bioderma - oční krém sensibio jsem pořídila při akci Bioderma for everyone za 99kč. Koupila jsem ještě další tři kusy pro příbuzné. Já ho teď moc používat nemůžu, protože si bohužel nesedne spolu se sérem na řasy od Inglotu. Když použiji tyhle dvě věci, tak mě prostě šíleně pálí oči. Takže ho budu muset používat asi jen ráno.
Balea - balzám na rty s vůní mandlí, také jsem už o něm mluvila ve wishlistu. Hydratace nic moc, ale ta vůně je božská. Marcipán mám opravdu moc ráda a vlastně to byl i jediný důvod proč jsem si tento balzám pořídila. Stojí 32kč, takže si vyberte, zda si koupíte lahodný marcipán či jeho voňavou verzi v balzámu.


Rimmel - wake me up (100 ivory) jsem kupovala v akci za nějakých 150kč. Rozhodovala jsem se mezi známou Match perfection verzí a touto. Jelikož jsem dříve měla zkušenost s Match perfection, chtěla jsem vyzkoušet tento. Odstín je na mně lehce tmavší, takže ho míchám s Bourjois 123 perfect v odstínu 51. Jak se říká, pro tu starší pleť je asi vhodný protože je opravdu hezky rozzářená. Pro mně je ten efekt stále takový divný.. mám radši matnější vzhled než takovouhle "mastnotu" (není to samozřejmě mastnota, ale prostě ten přirozenější glow efekt) . Ale věřím že si přes léto na to zvyknu. Obal se mi moc líbí, hlavně ta část s vystouplými písmeny ve skle.
Catrice - sun glow matný bronzer (030 medium), tohle je momentálně moje každodenní pomůcka při takovém nedbalém konturování. Mám ale pocit že je trošku oranžový, takže si plánuji pořídit nějaký kvalitnější, protože bronzer použiji radši než tvářenku. Moc nepráší, pigmentace je střední, vydrží také celkem dlouho, ale používání je na balení celkem znát. Tohle je moje první zkušenost s matným bronzerem a zjistila jsem že tohle je jedna z věcí kterou ve své kosmetické výbavě potřebuji.
Catrice - camouflage cream (010 ivory), ano, další neuvěřitelně známá a profláknutá věc která se po dlouhé době nakonec dostala i ke mně. Nevím, k takovýmhle vychvalovaným věcem bývám pak už celkem skeptická.. Všichni říkají jak je to boží a ono to tak v podstatě ani tak boží není. No.. tohle je pro mně celkem kapitola na delší povídání, ale musím říct že to krytí je parádní. Spolu s make up covrem od Dermacolu to jsou asi nejvíc krycí produkty z drogérie.
Essence - tužka na rty (08 red blush), stojí 29kč a potřebovala jsem nějakou červenější konturku, protože mám jen růžovou a nude od Sephory. Občas si s ní vyplním lehce celé rty, nijak hrozně nevysušuje a je celkem fajn za ty peníze.
Davidoff - cool water coral reef summer 2014 jsem dostala od tatínka. Už pár let používám Beyonce se kterou jsem nesmírně spokojená, protože mi sedí jak prdel na hrnec, ale asi je někdy fajn zkusit i něco jiného. Hodně mně lákal parfém 1969, Down town , Chanel nebo Michael Kors, ale nakonec jsem si nikdy nic nevybrala. Pak přišel taťka a dal mi tuhle letní limitku a není špatná.. sice to není úplně můj styl, ale je pěkná. Recenzovat voňavky mi přijde jako blbost, protože ze článku prostě nepoznáte jaká ta vůně je a to, že se líbí támhle nějaké Mařeně, neznamená že se bude líbit i Vám. Kéž by jsme došli do stádia, kde bude i z notebooků, tabletů i mobilů možné čuchat vůně :-D


Jako poslední foto přikládám klasicky swatche dekorativní kosmetiky. Jak už jsem říkala na začátku, chybí mi tu ještě pár věcí. Několik z návštěvy Yves Rocheru a další jsou už spíš věci na dovolenou, ale přemýšlím že udělám i takové "cestovní nakoupeno" nebo něco takového. Dále jsem si pak pořídila (ač jsem nad tím hodně přemýšlela) další balení regeneračního nočního krému od Nivei, za 60kč, no nekup to! Tak to je z mého nakoupena všechno. Další článek bude zase slevové téma, kde Vám ukáži za co můžete ušetřit ;-)
Mějte se krásně, papa.


Žádné komentáře:

Okomentovat