pondělí 8. září 2014

Nivea - tělové mléko SMOOTH SENSATION

Mazání celého těla nějakými oleji, krémy, másly či mléky není zrovna má oblíbená a pravidelná péče, ale snažím se to naučit. Až od té doby, co sleduj beauty blogy mě to trochu popostrčilo a donutilo se o svou pokožku více starat. Zatím jsem v této kategorii trochu zelenáč a vyzkoušeno mám jen pár produktů. Mezi posledními mi společnost dělalo tělové mléko Smooth Sensation od Nivei.


Možná víte, že Niveu mám ráda. S jejich produkty jsem byla vždy vesměs spokojená a proto si je kupuji i zkouším s láskou nadále. K tomuto mléku jsem se dostala v Německém DM, kde bylo součástí jedné Vánoční dárkové sady. Kromě němčinářů si na obalu asi moc nepočtete. Tělové mléko by mělo pokožku hydratovat a zanechat ji jemnou. Podle výrobce stimuluje tvorbu nových aquaporinů, které zlepšují cirkulaci vody v pokožce. Obsahuje bambucké máslo a aktivní látku hydra IQ.


Obal se mi líbí, je jednoduchý, tak akorát praktický a dobře padne do ruky. Toto balení o 250ml má klasické dávkování pomocí otvoru a odklápěcí víčko. Obal je pevný a víčko dobře drží. Větší balení o 400ml je vybaveno pumpičkou, což je pak samozřejmě praktičtější.


Konzistence je opravdu pěkně krémová a mastnější (žádná tekoucí vodová). Vůně je lehká sladká a řekla bych, že bambuckému máslu i odpovídá. Při dlouhodobém používání jsem s touto vůní neměla problém a moc se mi líbí.  Mléko se dobře roztírá a je na pokožce příjemné. Díky tomu že je mastnější se ihned nevsákne (ne tak rychle jako třeba kozí mléko od Ziaji), ale do půl hodinky je zcela vstřebané. Účinky a hydratace tohoto mléka je super. Při dlouhodobém používání je znát, že je pokožka více sama o sobě vláčnější. Suchou pokožku na těle nemám, jen na holeních je vysušenější a hydratace je zde někdy potřeba. Takže na mé potřeby toto tělové mléko stačilo moc dobře a hydratací bych ho přirovnala k opravnému mléku od Yves Rocheru.


Celkově jsem s tímto tělovým mlékem moc spokojená a ráda ho používám. Kdybych ještě někdy měla možnost vyzkoušet nějaký produkt na tělo od Nivei, myslím si, že bych byla spokojená jako nyní.

Mažete se poctivě? A co Vám na suchou pokožku pomáhá nejvíce?

Žádné komentáře:

Okomentovat