středa 10. září 2014

Yves Rocher - Sexy Pulp

Yves Rocher mi byl dříve cizí, to až nedávno mě zlákal svými slevovými akcemi a věrnostním programem. Má kosmetická zvědavost mi nedala a musela jsem od této značky něco vyzkoušet. Úplně prvním dekorativním produktem pro mě byla tato řasenka Sexy Pulp.


Zde najdete oficiální info o řasence, já na ty sliby moc nejsem a raději ji hodnotím bez toho. Po vzhledové stránce se mi řasenka celkem líbí, tmavě fialový obal s růžovým nápisem nepůsobí až tak přehnaně. Díky většímu kartáčku má baculatější obal, ale obsah je klasických 9ml.


Kartáček je masivní štětinkový, ale působí jako plastový. Tvar bych přirovnala k přesýpacím hodinám, mám radši rovný tvar, ale nevadí mi to. Pokud někdo používá menší kartáčky, tak je to s touto řasenkou ze začátku trochu nezvyk, protože manipulace s velkým kartáčkem je horší. Náplň je mokřejší, ale není zas příliš tekutá a na kartáčku jí je akorát. Barva náplně je dobrá, není našedlá a na řasách vypadá dobře. Řasenka hezky řasy pročeše, oddělí, obarví, zahustí a stále zůstanou jemné a ohebné. Bohužel, po delším používání se konzistence trochu změnila, a má tendenci řasy slepovat - ne příliš, ale rozhodně více než když byla nová.


Výdrž řasenky byla dobrá, když byla nová. Nyní se mi ani ne po 5ti hodinách pod řasami objevují opadané částečky (na fotce níže jsem to naschvál vyfotila) nebo se lehce špiní část pod obočím. To co mě u této řasenky překvapilo bylo to, že je z části voděodolná ač to není její účel. V Itálii jsem se s ní koupala v moři-skákala ve vlnách a řasenka to s přehledem ustála (když si na ní budete sahat možná tak odolná nebude, já na ni nesahala a bylo to ok). Odličuje se bez problémů krémovým odličovačem, tekutým a ze všeho nejlépe samozřejmě dvousložkovým.


Řasenku mám dva měsíce a jeden čas změnila trochu konzistenci, dělala žmolky a řasy hodně slepovala = nejspíš to bylo příliš velkým teplem v létě, jinak si to odůvodnit neumím. Řasy udělá hezké, konzistence i barva je podle mého v pořádku jen mě mrzí to, že po krátké době opadává - takže výdrž nic moc. Od Yves Rocheru jsem tuto řasenku dostala zdarma k registraci do věrnostního programu takže k ní nejsem tolik skeptická, jako kdybych si ji kupovala sama. Cena 385kč se mi zdá trochu vyšší, za řasenku co vydrží max. tři měsíce. S častou 40% YR slevou to dělá 231kč, což mi už přijde více adekvátní. Myslím si, že na mě čeká ještě několik řasenek, které musím vyzkoušet, proto se nechci zbytečně vracet (tak jako jsem to dělala dříve).

Máte zkušenost s nějakým produktem od Yves Rocheru

Žádné komentáře:

Okomentovat