sobota 11. října 2014

Chvilka v drogérii - DM Říjen 2014 n

V DM jsem už dlouho nebyla a v podstatě mě tam zavála jen nutnost si koupit masku na vlasy. A když už jsem tam tedy byla, nafotila jsem pro Vás pár zajímavých věcí.


Slyšeli jste o nových produktech na vlasy od Dove? Mě nejvíce zaujal ten jejich olejíček. Akce 2+1 maska zdarma.


Mixa 2+1 nejdražší zdarma. Láká mě docela vyzkoušet jejich micelárku, ale to až spotřebuji všechny své zásoby.


Tuším že už i v televizi jste tento nový make-up od Rimmelu mohli zahlédnou. Moc mě nezaujal, a i když jsem teď potřebovala nový make-up vrátila jsem se ke svému oblíbenému Bourjois.


Limitka od Alverde je stále k dostání a dokonce za nižší ceny! Popravdě mě to trošku naštvalo, že jsem si to koupila za plnou cenu, protože jsem si myslela že už to nebude.. ale tak co nadělám. Laky/lesky na rty jsou moc příjemné, sice nevydrží déle jak hodinu ale za těch blbých (teď) 60kč stojí. Takže kdo ještě nenakoupil, má stále možnost.


Poprvé vidím toto velké balení těch oválných odličovacích polštářků. Celkově Ebelin tampónky mám ráda a mohla bych Vám je doporučit, protože k pleti jsou tak úžasně jemné jak skoro žádné ne.


Navíc přikládám můj poslední nákup. V Marionnaudu je akce na CC creamy od Bourjois, které jsou za úžasných 197kč. Překvapil mě svou výdrží a pěkným krytím.. opravdu mě teď v posledních dnech zachránil - určitě vyzkoušejte. A dále jsem si pak koupila máslo s avokádem na vlasy od Alverde. Poslední rok se snažím na vlasy používat jen přírodní kosmetiku a nejraději mám tu od Alverde. Tuto fialovou řadu Vám můžu jen a jen doporučit, protože krásně voní a vlasy jsou po ní neuvěřitelně hebké (recenze na šampon, masku i máslo bude brzy).

Toť ode mě dnes vše a přeji Vám krásný a pohodový víkend :-)

Jakou akci jste naposled využili Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat