pondělí 13. října 2014

Koupelová tyčinka s citrónovou trávou

Věciček do vany je už v téhle době nespočet a můžeme si dokonce vybírat podle svých preferencí co by jsme si do té vody dali. Klasikou jsou pěny a sole, ale teď se více mluví o balistikách (hlavně ty od Lush, že). Já zde mám na recenzi jednu věc, s kterou jsem se dříve nesetkala a to je koupelová tyčinka.


Možnost udělat si vanu s teplou vodou a několik minut v ní odpočívat nemám moc často, ale i tak je to úžasný relax. Jako většina z Vás asi nejvíce používám pěny takže koupelová tyčinka je pro mě novým způsobem jak si vodu "vylepšit". Tyčinka obsahuje citrónovou trávu a měla by být olejová a vaši pokožku zvláčnit. Do vody by se měla ulomit a nechat se rozpustit, jedno balení vyjde na dvě použití.


Láme se dobře, protože není nijak tvrdá. Rozpouští se celkem rychle, ale přijde mi že nijak moc nevoní. Když se tyčinka rozpustí tak kolem Vás plavou drobné částečky té citrónové trávy, upřímně se mi to moc nelíbilo ba naopak mi to bylo docela na obtíž. Když se jedná o nějaké částečky květů (jako u Manufaktury) tak mi to nevadí, ale zde mi to připadalo jako když se koupu ve špíně. Žádně zvláčnění a hydratace pokožky nebyla znát.


S touhle tyčinkou jsem si moc relaxu neužila, naopak jsem pak musela umýt celou vanu od té citrónové trávy. Parfemace nebyla nijak výrazná a necítila jsem ji. 50kč za tyčinku, která vystačí na dvě použití je pro mě možná trochu zbytečné. Sůl do Balei mi poslouží tedy lépe. Takže tyčinka pro mě nic moc a příště asi nebudu mít potřebu se po něčem takovémhle ohlížet. Zůstanu raději u pěny, soli či nějakých olejů.

Používáte nějaké pěny či soli do koupele?

Žádné komentáře:

Okomentovat