pátek 10. října 2014

Neobyčejný peeling od Manufaktury

Co napsat na úvod? Snad jen to, že tenhle peeling se mě získal už jen pěkným balením. Byl to dárek, spolu s třešňovým sprchovým gelem a musím říct, že dárek je to perfektní. Není nic lepšího než kosmetika (pro fanatika jako jsem já, jakákoliv kosmetika) která o Vás pečuje.


Tak tedy, jedná se o zjemňující sprchový peeling s vřídelní solí, růží a panthenolem. Balení je překrásné, nostalgické a to se mi líbí. Už jen kvůli tomu bych si nějaké věci od Manufaktury koupila :-D Teď mě tak napadlo, jestli nedělají i pleťové krémy, protože taková pěkná dózička by se na poličce hezky vyjímala i používala. Balení po praktické je také v pořádku. Tuba je pro mě rozhodně lepší než dóza, jen to bude možná horší na konci s vymačkáváním obsahu. Otvor kterým se peeling dávkuje je tak akorát velký a množství se dobře koriguje.


Vůně peelingu je jemná a trochu asi po růžích. Konzistencí je peeling dost netradiční, nebo alespoň pro mě, protože je dost hutný a lepivý. Vůbec mě teď nenapadá, k čemu bych Vám to přirovnala. Možná že slovo "rosol" tomu celkem odpovídá. Když ho vyzkoušíte na sucho tak je to vážně lepivý ošklivý rosol, ale jakmile se spojí s vodou tak se změní a jde dobře rozetřít. Částečky v peelingu jsou přírodní, žádná chemie, postaraly se o to drcené meruňkové skořápky a bambusové mikročástečky. Hrubost je podle mého slabší střední.


I když má takovou zvláštní konzistenci, pokožku dobře opeelinguje a není problém ho smýt. Hrubost je příjemná, ale já bych klidně snesla hrubší, protože mám pak pocit že jsem ze sebe opravdu všechno oškrábala/umyla. Já jsem tedy s tímto produktem spokojená a je to pro mě takové zpestření ve sprše.

Pro více info zde. Obsahu je 200ml a stojí do 200kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat