čtvrtek 29. října 2015

Cool Jackill by Rihanna

Dnes bych Vám chtěla ukázat a trošku přiblížit hlavní důvod mé neaktivity. Někomu se to bude zdát přehnané, ale pro mě je tohle jedno z nejkrásnějších věcí, co se mi v životě přihodilo.

Pořídila jsem si totiž pejska, po kterém jsem toužila snad 10 let.
Konkrétně teda Rhodéského Ridgebacka.
Jmenuje se Jack, úplné jméno je Cool Jackill by Rihanna protože má průkaz původu.

Není to jen tak obyčejné štěně, protože má za sebou také trošku smutný příběh, který vlastně vděčí za to, že jsem ho našla a vzala si ho. Jackovi bylo už 2,5 měsíce a proto jsem se bála, aby mě vůbec měl rád a zapadl do naší rodiny. Ihned se ale stal láskou našich srdcí, a teď už si život bez něj nedokážem představit.




Pokud by Vás zajímalo více, budu ráda, když mi napíšete do komentářů a třeba se o Jackovi ještě rozepíšu. Mohli by jste tak sledovat, jak se z malého štěňátka stává velký 50kg pes :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat