pondělí 16. listopadu 2015

Nejlevnější pudr na konturování co znám!

Jak už z nadpisu napovídá, tentokrát tu mám naprosto levný produkt, který svou cenou sahá na 50kč. Může takto levný produkt plnit stejnou funkci jako jeho dražší kolegové? Pojďme se na to tedy podívat.



Tento mono stín jsem prvně viděla u Lu, kdy o něm mluvila, že ho používá na konturování. Při návštěvě world of beauty spa jsem tedy neváhala a zašla si stín ke stánku Revolution koupit. Tento odstín nese název "mocha love".


Stín má obyčejné plastové balení, avšak celkem praktické, nikde není zbytečně moc plastu navíc. Otvírání je skvělé, protože se dá otevřít až úplně dokonce a je tak ve stejné výšce jako samotný stín. Je pravda, že na mono stín je to balení trošku rozsáhlé v podélném směru, ale když ho beru jako konturovací pudr, tak mi to vyhovuje. Postupem používání se bohužel text na přední straně ošoupe, ale v rámci ceny je to pochopitelné.


Odstínem je to krásná studená hnědá, fotky trošku zkreslují ale na posledním swatchi je to myslím dobře vidět. Stín sám o sobě není zas tak dobře pigmentovaný, ale syntetickým štětcem jde dobře nabrat a pod lícní kosti se nanáší bez problému. Výhodou je vážně ten odstín, který mě sedí naprosto perfektně a je to přesně to, co mám ráda. Působí velmi přirozeně, a výdrží mi skoro celý den.

Makeup revolution london / Cosm'etika / Benefit

Odstín pro srovnání s produkty, které používám nejčastěji.

I když má stín nižší pigmentaci, na štětec jde dobře nabrat a poté i nanést na tvář. Výdrž není 100% celodenní, ale výhodou je pro mě rozhodně odstín, který je pro mou pleť velmi přirozený a používám ho takřka denně na konturování. S tímto produktem jsem velice spokojená, až tak, že mám v něm už vymletou díru. Rozhodně bych ho tedy doporučila nenáročným uživatelkám, nebo slečnám, které s konturováním chtějí teprv začít.

Žádné komentáře:

Okomentovat