pátek 18. prosince 2015

SPOTŘEBOVÁNO ZA LISTOPAD 2015

Docela jsem se snažila ve spotřebovávání, kdybych měla počítat všechny kousky tak jich je okolo 44, což mi připadá super. Dělala jsem zase nějaký úklid kosmetiky a vyházela pár věcí, ale stále mám pocit, že některé věci prostě nepotřebuji, ale stejně je skladuji. Máte to taky tak?



Soupis všech zmiňovaných produktů:

Balea - suchý šampón
Balea - sprchový gel paradise beach
Original source - mango & macadamia
Alpa - dětský šampón
Avon - tělové mléko granátové jablko
Balea - tělový olej kokos a vanilka
Balea - olej na poškozené vlasy
Taft - vlasový vosk
Anatomicals - dezinfekce
Body basics - papaya & macadamia body oil scrub
Garnier - energizující peelingový gel
Garnier - micelární voda pro citlivou pleť
Zendium - zubní pasta fresh
Ziaja - krém bílý čaj (zde)
Balea - tyčinka do koupele (zde)
Alverde - ústní voda
Lilien - antibakteriální mýdlo
Lavera - mandlový krém na ruce
Elf - balzám na rty
Mary Cohr a Douglas vzorečky
Astor - korektor
Oriflame - balzámy na rty
Avon - calming effects make-up
No name tužka na oči a balistka
Dermacol - double magic řasenka
Dermacol - magnum řasenka
Max factor - 2000 calorie (zde)
Yves rocher - sexy pulp (zde)
Rimmel - lash accelerator
Essence - extra long lasting
Maybelline - fit me korektor (zde)
Today - vatové odličovací polštářky
Cien - cotton pads
Balea - intenzivní kůra, Garnier maska a Nivea vzoreček
Nivea - denní krém q10
Vichy - liftactiv serum 10
Max factor - whipped creme (75 golden)
Clarins - mission perfection sérum


Balea - suchý šampón jsem kupovala v Německu, protože ho tady ještě neměli. Tuším že cena byla okolo 3eur, ale nejsem si jistá. Za tu cenu byl celkem fajn, hezky voněl, ale vlasy "odmastil" jen na chvilku. Značka Batiste umí daleko lepší suché šampóny.
Balea - sprchový gel paradise beach, nevím proč, ale Balea sprcháče mě vážně nebaví. Vždy se mi líbí nějaká vůně, koupím si ho a pak ho přestanu používat protože mi ta vůně už nesedí. Zatím jsem to takhle měla se všemi Balea sprcháči. Nevím kde je chyba, vím jen to, že si další kupovat nebudu, své oblíbence mám jinde.
Original source - mango & macadamia je naopak něco jiného, co mě hrozně bavilo i teď v zimě, ač se jedná o takovou sladkou fresh vůni. Tahle značka je mi sympatická, mají vtipné etikety a navíc se jedná o vegan produkt (což niky neuškodí). Rozhodně někdy vyzkouším ještě jiné parfemace.


Alpa - dětský šampón, ano, občas používám i dětské šampóny protože ony fakt úžasně voní! Stojí pár korun, má roztomilé balení, vlasy mi umyje a ta vůně se mi prostě líbí. Klidně bych si koupila znovu.
Avon - tělové mléko granátové jablko mě mile překvapilo, protože jsem k němu byla dost skeptická. Nakonec se mi líbila jeho vůně a hlavně to, jak se rychle to pokožky vstřebával, což je jedna z mých hlavních priorit u produktů na tělo, a samozřejmě i dobře hydratovalo. Nemám v plánu si ho objednávat, protože mám obrovské množství zásob, ale nebráním se tomu.
Balea - tělový olej kokos a vanilka bylo naopak docela zklamáním. Neuměla sem si na tento olej nějak udělat názor, protože jsem chtěla aby byl dobrý, ale on přitom nebyl a dávala jsem mu dost šancí. Konzistence, roztíratelnost i parfemace je fajn, ale prostě hydratace nula nula nic. Večer jsem se s ním namazala a ráno jsem měla na nohou pokožku suchou, takže to mluví asi za vše. Znovu rozhodně ne.
Balea - olej na poškozené vlasy mám už dost dlouho a docela mi vyhovoval. Příjemně voněl a konečky vlasů byly po použití jemnější.


Taft - vlasový vosk jsem si špatně kdysi vybrala, vlasy umastil a to jsem nepotřebovala, myslela jsem si že bude fixovat.
Anatomicals - antibakteriální mýdlo, balení má opravdu stylové a ani by mi nevadilo, že je ve formě pěny, ale ono prostě hrozně na rukou lepí a nebaví mě to používat.
Body basics - papaya & macadamia body oil scrub je prostě historicky můj nejoblíbenější scrub. Byl to olejový scrub, takže po použití zanechal pokožku vláčnou a hydratovanou. Nerada objednávám kosmetiku přes internet a myslím si, že se už ani tenhle typ nevyrábí.. takže se už asi nepotkáme, ale byl vážně úžasný a byla ho radost používat.


Garnier - energizující peelingový gel ani při pravidelném používání nedělal absolutně nic, nějaké to rozzáření pleti se nekonalo. Navíc má příliš jemné peelingové částečky, takže pleť moc nepeelinguje. Pro mě je tohle zbytečnost.
Garnier - micelární voda pro citlivou pleť je bezkonkurenčně nejlepší! Dokonce mi vyhovuje víc než Bioderma. Dobře odlíčí i oční make-up, na pleti příliš nelepí a stala se nedílnou součástí mé odličovací rutiny. Teď používám verzi pro smíšenou pleť a není tak dobrá jako tato. Rozhodně si koupím další balení.
Zendium - zubní pasta fresh je už nějakou dobu nově na trhu. Byla příjemná, nijak agresivní, ale já radši používám alespoň ty trochu bělící. Rozhodně je ale vhodná, když chcete zvolit nějakou šetrnější pastu.
Ziaja - krém bílý čaj je vážně super pro smíšenou až mastnou pleť. Krásně svěže citrusově voní, má lehkou konzistenci a rychle se do pleti vstřebává. Takže pro mě je tohle ideální krém na léto. Mám už v zásobě další balení.


Balea - tyčinka do koupele se mi nelíbí, a nevyhovovala mi, protože udělala ve vaně takový divný bordel a špatně se to pak smývalo. Znovu rozhodně ne, radši si příště připlatím za Lush.
Alverde - ústní voda je velmi jemná, ale já jsem zvyklá na to, že prostě ústní voda má jakoby pálit. Plné balení si tedy pořídit neplánuji.
Lilien - antibakteriální mýdlo se sice u mě řadí mezi ty lepší, ale na rukou prostě lepí a to já nesnesu. Nejlepší antibakteriální gel je Bath and Body works, popřípadě u nás dostupná značka Hi-Geen dělá taky super gely.
Lavera - mandlový krém na ruce mám už dlouho a pamatuji si, že mi hrozně krásně voněl a nechtěla jsem si ho vůbec spotřebovat. No a on se zkazil. Vůně pěkná, ale byl takový mastnější a třeba krémy na ruce od Ziaji mi vyhovují už více.
Elf - balzám na rty byl příšerný, konzistence taková tuhá a byl nepříjemný na rtech.
Mary Cohr a Douglas vzorečky jsem měla doma už dlouho a proto je radši vyhazuji.


Astor - korektor, na stránkách astoru jsem hledala název tohoto korektoru a mezitím, se tam psalo, že by tento korektor měl být matující... tak to vážně není, protože je mastný jako pr***. Nezakryje absolutně nic, protože se nedá ani navrstvit, lepí a vůbec už ho nikdy nechci vidět.
Oriflame - balzámy na rty byly taky hrozné, alespoň v porovnání teď s tím, čemu já říkám balzám. Pro mě je jedničkou mezi balzámy na rty Clarins, takže tohle je fakt průser.
Avon - calming effects make-up mám už pár let a změnil trošku konzistenci a parfemaci, raději ho vyhazuji. Jinak nebyl příliš špatný.
No name tužka na oči a balistka, už jsem uvěřila tomu, že se vyplatí si našetřit a koupit si sice místo 10 věcí jen jednu, ale kvalitní. Balistky si koupim už jedině od Lush, protože tyhle napodobeniny jsou fakt šílený, neudělají nic a ještě k tomu smrdí.


Dermacol - double magic řasenka mi moc nevyhovovala, drolila se a řasy mi po použití druhého kartáčku hodně slepovala. První kartáček nebyl špatný, ale celkově jsem ráda, že ji už nemusím používat.
Dermacol - magnum řasenka byla svého času pro mě nejlepší řasenkou, měla jsem jí ráda, ale pak se něco změnilo a vůbec mi nevyhovovala. Opadávala a dělala obrovské černé šmouhy. Nevím, jestli ji znovu zkusím.. možná jí dám ještě někdy v budoucnu šanci.
Max factor - 2000 calorie byla doposavad TOU nejlepší řasenkou, ale dost jí šlape na paty Gosh catchy eyes. Mám otevřené již další balení.
Yves rocher - sexy pulp mě velice překvapila a byla taky super. Řasy mi dělala pěkné, když na ní bude v YR sleva, možná bych si jí i pořídila znovu.
Rimmel - lash accelerator je příšerná řasenka a už od prvního použití mi dělala hrozné řasy. Navíc jsem jí použila asi tak 3x a nápis je již ošoupaný. Tohle byl velký krok vedle.
Essence - extra long lasting jsou dobré na horní tenkou linku, ale na linky s ocáskem nejsou dobré, protože prostě neudělají precizní konec. Nechápu jak je to možné ale prostě to s nimi nejde. Znovu si je neplánuji pořídit, raději si koupím svou oblíbenou fixu precise black od Dermacolu.
Maybelline - fit me korektor byl svého času docela dobrý, ale teď jsem objevila Rimmel Match perfection, který je na mé pleti o něco víc přirozenější. A co teprv Catrice tekutý korektor, ten je možná ještě lepší!


Today - vatové odličovací polštářky kupuji dokola, ač nejsou ty nejlepší, ale stojí pár korun.
Cien - cotton pads, dříve je dělala značka Iseree teď je dělá Cien. Jsou furt stejné, v tom smyslu, že pro mě hrozné. Jsou moc hrubé a znovu si je nekoupím.
Balea - intenzivní kůra, Garnier maska a Nivea vzorečky nebyla na nich expirace, ale nějak se mi nezdály tak jsem je raději vyhodila.


Nivea - denní krém q10 vyzkoušela jsem, a byl příjemný, ale zatím krémy s q10 nepotřebuji.
Vichy - liftactiv serum 10 řekla bych k němu asi to stejné jako k produktu výše, zatím liftingové produkty nevyhledávám.
Max factor - whipped creme (75 golden) byl hodně zvláštní make-up, finish dělal docela pěkný, ale byl na mě až moc takový silikonový. Plné balení si kupovat nebudu.
Clarins - mission perfection sérum bylo skvělé, ač jsem ho měla jen na pár použití. Ráda bych si ho pořídila, kdyby nestál tolik peněz.

To je pro tento měsíc vše, co jste spotřebovali Vy? :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat