neděle 11. září 2016

SPOTŘEBOVÁNO ZA DUBEN 2016

Duben? Ehm.. já vím, omlouvám se.


Nebudu ze začátku tak pečlivá jako dřív, ale zkusím alespoň své kosmetické názory vyjadřovat stručně a přesně.


Alverde - tělové  mléko tonka bohne bylo mastnější, déle se vstřebávalo a špatně roztíralo, na druhou stranu hezky vonělo a je to přírodní produkt. Já osobně kvůli tomu obtížnějšímu roztírání na pokožce si znovu nic z tělové kosmetiky Alverde pořizovat nebudu.
Yves rocher - tělový krém s olivovým olejem, mám doma už hodně dlouho a nevoní úplně nejlépe, na pokožce mi byl nepříjemný a tak ho vyhazuji nedopoužívaný, je přavděpodobné, že se zkazil.


Shrnu  to stručně, o kosmetice Mixa si nemyslí, že je špatná, jen tyto produkty jsou určené pro suchou pleť a já mám nyní pleť spíše mastnější. Proto produkty vyhazuji, protože nesedí mému typu pleti, ale musím říct, že jinak s Mixou jsem nikdy problém neměla.
Sephora gelový odličovač očí, používala jsem ho ve sprše, když jsem  byla líná se zdlouhavě odličovat. Bylo vážně expresní, ale když se dostalo do očí tak někdy hodně pálilo. Znovu se mu nebráním, protože se mi líbí jeho rychlé rozpouštění očního make-upu a vlastně ho za sebe můžu doporučit.


Pearl drops everyday white - fajn pasta, koupila jsem si ji již poněkolikáté.
Sephora supreme body lotion - příjemné lehké tělové mléko, plnému balení se nebráním.
Balea - balzám na nohy neudělal nic, hydratace nulová. Od Balei můžu doporučit krém na  nohy s ureou, který je mým společníkem už několik let.
Alverde tělové mléko - bylo příliš hutné, těžce se rozmazávalo, vonělo ale sladce hezky, v plném balení si ho ale pořizovat nebudu.

Max factor - 2000 calorie má inovované složení, a už mi nevyhovuje tolik co ta starší verze.
Sephora - fluidní make-up byl katastrofální, na pleti nedržel, slézal do vrásek a zviditelňoval póry. Ne ne, vzoreček stačil, děkuji.


Ebelin, mé oblíbené vatové tampónky. Prošívané, dobře drží, kupuji stále dokola.
Biotherm aqua source oční krém byl příjemný ale dražší oční krémy zatím nevyhledávám.
Yves rocher fialová šumivá tableta do koupele je nejlepší mezi těmi jejich tabletami, ale mám teď osobně radši sůl do koupele. Takže znovu si ji neplánuji koupit.
Zaja - pleťová maska kozí mléko byla opravdu super, konzistencí jako hutnější krém a pleť byla opravdu hydratovaná. Já mam pleť sice mastnější, ale i tak mi vyhovovala. Masky od Ziaji mi celkově vyhovují.


Aldo vandini - slupovací maska byla cítit hodně po alkoholu, s pletí nic neudělala. Příště se u této značky poohlídnu spíše po tělové péči.
Masky z H&M, vyzkoušela jsem všechny, po některých jsem měla alergickou reakci a od té doby mám k nim skeptický názor. Bojím se toho si někdy koupit další balení. 

Dnes to bylo rychlé, a já jsem ráda, že to mám za sebou. Mějte krásný den!

Žádné komentáře:

Okomentovat