neděle 10. září 2017

Jordana - Best Lash Extreme Volumizing Mascara

Tuhle řasenku jsem si pořídila na popud Lauren Curtis (youtube video 8:00 min), která ji skutečně několikrát vychvalovala. Nikdy jsem nic od Jordany ještě nezkoušela, a proto jsem si při první příležitosti řasenku koupila.



 Řasenka stojí 129kč a má obsah 9ml, zakoupit ji můžete na eshopech, nebo na různých veletrzích jako je World of Beauty and Spa nebo InterBeauty.

Na první pohled působí obyčejně, má černé jednoduché balení a rovný štětinkový kartáček. Problém ale nastal ve chvíli, kdy jsem se snažila řasenku na řasy nanést. Je opravdu hodně mokrá, takže když se snažíte nanést další vrstvu, tak se Vám řasy akorát slepí a poté se začnou vytvářet takové hrudky. Zkoušela jsem i počkat, než řasenka zaschne, ale věřte mi, že ráno nemám 15-20minut na to, abych čekala, než mi zaschne řasenka a mohla nanést další vrstvu a snažit se ty řasy nějak rozčesat. Řasy vůbec neoddělí, slepí je a neudělá ani žádný objem. 



Mé řasy jsou v celkem dobré kondici, mám je delší i husté, a s řasenkami nemám příliš problém, ale tahle konzistence mi absolutně nesedla. Nechápu, jak se někomu může podařit ji nanést vůbec na řasy, protože mě celkově vůbec na nich nedrží. Zkrátka pro mě je tohle ta nejhorší řasenka, co jsem kdy zkoušela. Pokud někomu vyhovuje, tak Vám to přeji, já ovšem zůstanu u své Lash Sensational od Maybelline, která je pro mě už mnoho let jedničkou.

Aspoň jsem se poučila, že to co někdo do nebes chválí, mi nemusí sedět. Raději vždy vycházejte z toho, co Vám vyhovuje. Já nyní vím, že rovný štětinkový kartáček, mi prostě neudělá tak krásně natočené řasy, jako zahnutý plastový kartáček. A o tom to je, zkoumat co nám vyhovuje, že? Krásný zbytek dne :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat